Bezel is niet ceramisch, maar dat is dan weer wel in het voordeel van TS, omdat de pip niet uitsteekt. Deze is er op gedrukt.
Aha, dat geld van die 387 verkochte Seiko’s brand natuurlijk in je broekzak!
Ik zou voor de 114060 gaan en vervolgens doorsparen voor de 216570. Vindt deze horloges een aanvulling op elkaar
De BLNR is het voor mij niet.
Pelagos is zeker mooi maar ik krijg altijd zin om te dobbelen.
Technical features:
Ceramic matt black disc
Titanium bracelet
http://www.tudorwatch.com/watches/pelagos/m25600tn-0001
Maar terugkomend op de topicstart. Het is een keuze die je zelf moet maken.
Weer wat geleerd!
Nee die wijzers zijn echt een afknapper … ;-(
Jammer, maar smaken hé
Voorlopig staat de SND toch op 1 … met lichte voorsprong
Of ik kan natuurlijk altijd een Steinhart halen ;-);-)
Bij twijfel gewoon doen!
Wie weet … spaart wat centen
Nou, het vervelen zal veel sneller gebeuren bij de sub. De BLNR is een pareltje waar je steeds naar blijf kijken. En is best wel veel zijdig. Meeste tijd is mijn horloge voor de helft zichtbaar. En als je met de bezel draait kan je verschillende opties dragen.
Meestal draag ik hem met 24 marker op 12 uur. Op deze stand valt hij het meest op bij horloge kenners.
Wil ik meer onder de rader blijven dan draai ik hem op 18 marker op de 12 uur stand. Dat valt hij minder op. Of ze denken dat het een steinhart is of een andere hommage.
Als ik in patser mode ben. Waar veel gasten die Proberen andere te imponeren. dan zet ik de 6 uur marker op 12 uur. Die gasten denken dan dat ik de blue sub heb. . Te gek voor woorden maar het werkt. Ze zien alleen de blauwe kleur en zien de gmt marker niet. Natuurlijk moet je niet te uitbundig zwaaien. Gelukkig hoef ik niet zo vaak naar dit soort events. Behoorlijk saai en suf.
Dus vervelen… Dat denk ik niet.
Ingewikkelde regel, dat je maar 1 horloge per merk wil.
Ik zou zeggen: koop wat je het mooiste vindt. Ook als dat een 2e Omega is.
Omg
Cool! Veelzijdigheid ten top!
Geinig! Zo doe ik mijn ondergoed regelmatig binnenstebuiten aan! Heeft zowel het voordeel dat het er eens anders uitziet als het langer kunnen doordragen van een paar!
Voor mij is de lunette van de gmt echt een afknapper. De Explorer vind ik geen mooie verhoudingen hebben. De sub is tov het vorige model het minste gewijzigd. Voor mij alleen de sub van deze 3.
Oh wow, dit is een nieuw level van sadness…
Aiaiaiaiai.
Het meest veelzijdige horloge, of je nou op een gala rondloopt, aan het strand ligt of een leuk concert bijwoont, deze past echt altijd en overal
[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Rolex%20SND/0F392B7E-29FF-45E9-9BC2-30E9AC5E0DA1_zpsfhlphhbc.jpg.html][/URL]
Groene datum wel een heel klein beetje voor de pats toch?