Welke seamaster 300(M)

Tuurlijk kan je ook de “grijze” raadplegen. Zowel WWW als Crownguard zijn voor mij geen onbekende, enz enz…

1 like

3 likes

2 likes

Ik vind dit de mooiste. Maar ik zou vooral kijken en passen, zodat je er achter komt welke het voor jou is.

1 like

Blauwe op blauw rubber. Man, mooi!
Seamaster “hoort” wat mij betreft ook in blauw, al ben ik normaal kamp zwart :smile:

2 likes

Ik begon met de ouwe wave dial in quartz variant. Die heeft het veld moeten ruimen voor andere aankopen. Daarna een 1st gen ceramic gehad, maar die vond ik uiteindelijk toch te glimmend/ netjes…

In de tussentijd nog 2 PO’s gehad en sinds dit jaar weer een 1st gen met wave dial automaat in bezit. Deze keer gaat ie niet meer weg. Voor mij heeft deze versie het meeste karakter en ‘heritage’ mocht je dat uberhaupt zeggen van een horloges wat pas sinds 96 bestaat :wink:

6 likes

deze

4 likes

Heb er een paar gehad. De wave stoort absoluut niet, vind ik het horloge juist mee in balans brengen. En absoluut blauw!

2 likes

Omega is een zeer goede keuze, mijn SMPc zegt hallo!

2 likes

Dank jullie wel allemaal. Leuk te zien hoe verschillend we allemaal zijn. Maakt het super interessant.
Persoonlijk denk ik dat ik voor een nieuwe blauwe ga.

5 likes

Kiezen moet je uiteindelijk zelf; maar toen ik ze naast elkaar had ben ik toch voor de 41mm zonder de golfjes op de plaat gegaan.

2 likes

Blauw ipv zwart.
Met of zonder wave dial?
Ga lekker passen en kijken welke je hart sneller van gaat kloppen.

TLDR
Goede keuze.

3 likes

Prachtig horloge. Wellicht dom maar wat betekent TLDR?

Too Long, Didn’t Read.

Als iemand een lang verhaal post op een forum of reddit, word er vaak onderaan een samenvatting gezet voor de mensen die te lui zijn om het te lezen.

Aha ok, nou ik lees jullie verhalen met volle aandacht

Late in dit geval. :sunglasses:
Ts had iets eerder aangegeven dat hij voor blauw ging.

1 like

Allemaal prachtige Seamasters hierboven! Zelf ben ik sinds een week heel tevreden met dit exemplaar! Geniet van de voorpret!

2 likes

Ik zou voor een 25318000 gaan. Zie ook deze post.

1 like

Grote van die nieuwe zou voor mij de sluiting zijn met fijnafstelling. Zoveel prettiger dan die halve schakels…

Moet alleen nog es die gegroeide kast om de pols voelen.