Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Kwam deze gisteren tegen op Marktplaats, bleek op 5 minuten fietsen te zijn dus toch maar even gaan kijken en kon hem niet laten liggen :slight_smile:

28 likes

27 likes

15 likes

Hehe :upside_down_face:
Ik wist dat ik ergens…

15 likes

In het kader van bijzondere horloges vandaag de Nepro Memotron - het eerste automatische horloge met een electronisch alarm - uit 1972.

Om ruimte te maken voor dit alarm - de Microbuzzer 500 - maakte men gebruik van het kleinste vrouwen uurwerk ETA 2671 om e.e.a. te laten passen in de kast. Met 39mm een bescheiden horloge in die tijd.
De caseback is van plastic en heeft een apart klank gedeelte.

22 likes

Dacht me te herinneren dat Lena zoiets als dame model zocht met cirkeltje in de wijzer, en ze heeft er dus gewoon eentje :hugs:
Vond zelf die wijzervorm ook boeiend en dacht dat ze niet zo zeldzaam waren, maar dat viel tegen. Uit al mijn oude meuk komt dit oude dametje nog het dichtst bij, en ook weer niet dus :thinking:

17 likes

Dit blijft voor mij een bang for buck Omega!

13 likes

19 likes

Movado Sport. Nu het glaasje nog laten vervangen en een 16mm pigskin bandje monteren :ok_hand:

25 likes

16 likes

18 likes

De slanke Novera sport 735 met een ETA Cal .735 inside :sunglasses:

19 likes

Edox Kingstar-kijk eens hoe mooi dat logo reflecteert.


Op Moelker band

32 likes

25 likes

Fietst best lekker zo’n digitale knijter :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Volna precision voor vandaag.

19 likes

deze vanavond

20 likes

Heel mooi! Zo een wil ik ook nog wel. Heb zelf sinds vorige week deze, ook briljant:

28 likes

Dit Citizen 6870 Retro Kanon van '87, het heeft erg leuk en mooi uurwerkje met veel functies

Ik was even bezig met voorbereidingen om dat uurwerk om te zetten naar deze 39mm titanium knakker uit '91

Maar nu twijfel ik :frowning:

  • Doen!
  • Ben je maf? Never ever!

0 stemmers

3 likes

Erg mooi ook!

1 like