Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Vandaag een Seiko Worldtime uit 1974

21 likes

Vandaag een oude Wyler

21 likes

Nou, ik probeer het (al een tijdje) zelf te leren. Maar tot die tijd doe ik er eigenlijk niet veel aan. Ik zoek eigenlijk nog iemand die het kan doen…:wink:

Kwam er vandaag alweer één tegen…- een Omen?

1 like

Vandaag weer eens wat polstijd voor de Citizen Seven Star 100M Para Water 21J uit januari 1969. Eén van de mooist bewaard gebleven vintage Citizens in mijn collectie. Onaangeroerd, ongepolijst. De interne bezel is echt geweldig, ik ben helemaal verliefd op dit horloge.

23 likes

Dit keer er een verhaaltje bij geschreven

20 likes

Vers knoopcelletje geplaatst en weer zoemen dat het een lieve lust is. Blijft zeker een van mijn favorieten: tof ding.

18 likes

Vandaag een Basis Sport penanker horloge.
Voor die tijd een reusachtig horloge.

24 likes

Had hem net per ongeluk in het Seamaster topic gezet.

23 likes

Zelfde kast, minder imposante dial deze Allenby Fleetmaster :grinning:

18 likes

Een mooi voorbeeld dat ze vroeger ook gewoon gingen shoppen bij diverse kastenmakers …om er hun ding mee te doen :innocent:

1 like

"misschien zo’n stalen rallyband …"
Klopt helemaal, 18 mm inderdaad,en mijn Tissot rally band is helaas 17+…( De merkloze die ik heb ook, of zelfs 16mm.)
Bedankt voor 't meedenken nog :+1:

1 like

Zekers :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Goedemorgen

13 likes

Vrijdagse knapperds 2 X Swiss Made :smirk:

18 likes

Vandaag moet 't wat chiquer, althans zo beleef ik deze toolwatch eigenlijk altijd om de pols.
Fijne dag!

14 likes

Chique werkhorloge :heartpulse::heartpulse: hopelijk komt er geen hamer en bijtel in de buurt :mask:

1 like

Wow deze is echt heel knap!!

1 like

Moest even zoeken maar dit projectje heeft alleen een datum verzet probleem dus is die goed genoeg voor mijn Blue Dual week :sunglasses:

15 likes

Deze week de Tissot PR 516 GL (overgenomen van @Marcel)

24 likes