Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Goede middag :smiley:

Fijne dag allemaal :sunglasses:

20 likes

Niet poetsen, nieuw glaasje is beter en minder werk.

3 likes

Top klokje! is me bij toeval in mijn schoot geworpen. Niet dat het me niets heeft gekost. Was er al een tijdje naar op zoek en nu kwam deze uit onverwachte hoek ineens binnen. Heel blij mee.
Alleen zeg jij eind jaren zeventig. Maar dit model is in 1984. Geïntroduceerd door Tutima en sinds 1989 als military klok aan de Duitse luchtmacht geleverd aldus een topic op Hodinkee. Wellicht waren Sinn en Fortis eerder en Tutima een wat langere bevalling😉

Kans is heel groot dat jouw duiding accurater is dan mijn geheugen
:grin::grimacing:

Aah blijft een toppertje! Veel plezier ermee. Maar dat zit denk ik wel goed.

1 like

NA. Glaasje moet even goed gepoetst worden en het uurwerk heeft wellicht een service nodig. Hij liep fors te snel. Eerst maar eens gedemagnetiseerd en nu zien of het verschil maakt.

16 likes

Met Medana de avond in :smirk:

23 likes

Wat een grappige set :grinning: Nu nog klokjes voor erin??

1 like

Vandaag had ik ook zo’n kleintje, maar ietsje ‘stoerder’… Voor zover dat kan in miniformaat :wink:

Een Russische Zaria met een stevig glaasje en een (NOS) leren bandje. Het bandje dat eraan zat was zo verdroogd dat het leer scheurde als papier…

18 likes

Vanavond een 70’s Ancre duiker opgeknapt.
Ik doop hem de ‘Ancre Batman turtle’.

En hier ligt 'ie naast zijn grote broer.

15 likes

Ik dacht even dat het een einzeiger met subsec was. Gaaf ding trouwens

1 like

Tja, in die tijd werden vaak volgens mij pas horloges afgemonteerd als ze besteld waren - ik heb alleen de kastjes, een paar met achterdekseltje en een hele enkele met een wijzerplaatje. Al die veter bandjes zijn vast aan de kast gemonteerd, anders had ik je er wel wat gestuurd :slightly_smiling_face:

1 like

Dank je ,met een MST 374 werkje inside

8 likes

Mooie combi met dat bandje en die wijzerplaat.

1 like

19 likes

Ouwe liedje nieuwe dag

28 likes

Prachtig ,jongens jongens ,het Vintageplaatje van de dag :hugs:

4 likes

17 likes

Deze bumper op de kei gelegd, klaar voor het dagelijks wandelingske :smirk:

Rustig aan de wal

29 likes

Geen verkeerde plek voor een wandeling :crossed_fingers::ok_hand:

1 like