Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

Goedemorgen,

:ukraine:

16 likes

Op pad met 2 oudjes
Dat zijn er samen dus 3.:grin:

20 likes

Graag deze


:ukraine:

25 likes

Mooi doorleefd! Beetje patina, beetje plating eraf, maar dat voegt toe aan de charme. De mooie verkleuring van de 4 en 5 kan zo de patina lovers thread in. Bij mij zou het wel hard jeuken om te graven in de doos naar een nieuw glasje :wink:

1 like

Na flink wat poetswerk, is ie polswaardig!

39 likes

En deze kwam 10 minuten geleden de brievenbus binnengevallen! Voor wie zich de thread over the Lisram horror story herinnert: na een spannende nek-aan-nek poll-race tussen een lichtgroen nepkroko bandje en een (genuine) python bandje kwam @Lexaf met het voorstel om een custom malachietgroen zalmleer bandje te maken voor deze Rambo style survivor.

En het resultaat is fenomenaal:

Ik zou al bijna overwegen om de arme man die mij voor een peulschil het defekte en verwaarloosde penankertje met de lachwekkende dial verkocht, deze foto’s te laten zien. :grin:

Massas dank aan @Lexaf voor het maken van de groene vis-kers op de Lisram-taart!

32 likes

30 likes

Terval cal:639
Na kort onderzoek geproduceerd rond 1946. Prachtige staat wat mij betreft.

35 likes

Zeker, leuk ontwerp ook met die cijfers!

Dank voor de credits en veel plezier met je zalmpje!

4 likes

Nieuwe aanwinst in mijn vintage lijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Van een simpel penankertje naar exclusiviteit! Helemaal top die Lexaf-special zalm bij de Lisram. Draagt lekker hè?!
Veel draagplezier van deze beauty!
Ik ga mijn zalmpje denk ik toch ook eens op een goudkleurig horloge zetten, erg goede combi.

2 likes

Omega de ville quartz caliber 1325.

21 likes

Chaika (zeemeeuw) voor vandaag. Het uurwerk komt van Poljot.

19 likes

Absoluut. En gek of niet, de klik-klak van zo’n penanker beestje is prettig. :blush:

Loopt ook verbazingwekkend netjes voor een stokoud low-cost binnenwerk, ik heb veel recentere “duurdere” movements die zelfs na onderhoud niet veel beter doen dan dit:

Ik kon nog wat morrelen met de afregeling, maar dacht bij mezelf… why bother, dik in orde zo :smile:

5 likes

Eterna @PeterLC Kontiki 10

19 likes

Prachtige band zeg :100:

2 likes

Geinig ding voor een geinig prijsje.

27 likes

24 likes

21 likes