Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

Kan gebeuren. Is even op stap. Toto de orde roepen is voor jou geen probleem denk ik. Mooi barok horloge trouwens.

1 like

Groeten van een van zijn vele broertjes. Al meer dan 30 jaar in mijn bezit. Still going strong. Laatste en enige onderhoudsbeurt was ca. 20 jaar geleden. Destijd nieuw gekregen van mijn eigen broer.

14 likes

Nog even een snelle middagwissel voordat ik de kleine van school ga halen:

23 likes

Nee Koster was -dacht ik- Rotterdams. Heeft niets met de familie Kiek van Elka te maken…

2 likes

Goedemiddag HF

16 likes

Nee hoor Amsterdam, maar inderdaad geen Kiek. Maar met al die K’s vond ik kiekkiek wel passen.

2 likes

O toch Amsterdam. Ik was Koekoek…

1 like

Deze zwarte 7005 met gele accenten mag nu om, na een eenvoudige schoonmaak- en polijstbeurt.

20 likes

Van Atlantic naar Atlantic.
Voorzien van nieuw glas en leren badje, en de kast is
vanmiddag behandeld.

11 likes

goedeavond vrienden,

Ricoh Dynamic Wide in engels en kanji, dus voor mij geen papagaai @Cav aka Dennis :wink:. Mooie wp en sunburst :+1:

fijne avond allen :+1:

16 likes

Gaaf Freddy!

2 likes

Dankjewel Lex :pray:

1 like

Prima horloge voor iemand die overdag geen horloge mag dragen :yum:

Vers van de servicetafel. Moest op onderdelen wachten ivm een defect. Maar hij loopt weer netjes. Zit een Unitas 6325 uurwerk in.

15 likes

Ja lekker horloge he :+1:, maar vooruit jij mag mij voortaan ook gewoon Ferry noemen :rofl:

2 likes

:upside_down_face: Ferdpanerai is ook goed? Je staat als Ferry in mijn telefoon, dat is het belangrijkste. :wink:

2 likes

Een rariteit deze CONSTANTA 17 jewels :smiley:
Opgelegde indicen met extra in de bulls-eye wijzerplaat een new-age dierenriem/zodiac.

16 likes

Deze Constanta zou prima in mijn vintage box passen, weet je toevallig waar die te koop staat? Of anders, kan ik hem van je overnemen?

1 like

Nu nog even niet ik draag de CONSTANTA
drie uurtjes nieuw a/d pols.
Dank voor je interesse.

Groet,

Martin :grinning: nitraM.

2 likes

Wissel naar Tissot

1 like