watchlibrary.org Daar moet men wat meer gebruik van maken. Maar wel de juiste vragen stellen aan de AI.
Dank! Deze kende ik nog niet. Ik ga er de eerstvolgende speurtocht verstandig gebruik van maken!
Fijn hoor om na een week wintersport met een Chinese alleskunner om de pols, weer even wat vintage horloges te kunnen dragen.
Vandaag nog een keer zo’n kleintje. Deze keer geen Frankenwatch maar een mooie kleine Zweedse Atlantic, In zijn (haar) originele kastje en het, neem ik aan, ook originele typisch Zweedse stalen schakelbandje.
Atlantic. Kastdoorsnede 29 mm. Uurwerk: FHF 150 uit eind jaren 40 (volgens Ranfft RIP).
Meteen als app geïnstalleerd. Leuke tip!
Jazeker ,die gaat echt glimmen ![]()
Prachtige wijzerplaat ![]()
Mooie, en lekker retro op die band. In een erg fraaie ambiance te zien aan het dressoir op de achtergrond, ook erg mooi!
Die snap ik, zo’n wijzerplaat blijft boeien. Veel draagplezier!
Leuke Franse duiker
- heb bijna dezelfde maar die loopt niet helaas
Tja, sommige horloges hebben gewoon geen uitstraling in een doos of lade ![]()
Gewoon tijdje om houden dan wordt die nog mooier!
Prachtig ![]()
Goedenavond vintage vrienden,
Deze week is het thema: toon horloges die je hebt gekregen, dus niet vals spelen maar die je echt gekregen hebt zie het horloge waarmee ik aftrap bij de inleiding in het topic themaweken vanaf post 90 In het topic themaweken ![]()
En altijd wel de inleiding lezen vrienden!
En zoals altijd, probeer te spreiden over de week, wat ik dus ook doe ![]()
Dit thema loopt door tot 1-3-2026 vanaf post 90 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.
En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff pb sturen en de rest doe ik ![]()
Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek ![]()
Ik vind 'm ook prachtig!
Maar… als je echtgenote dat nou ook vindt en zij wil 'm ook om, vraagt ze dan: “Mag ik jouw Edele delen?”