Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

Antimagnetic © vandaag :smiling_face:

20 likes

Ligt mijn horloge nog steeds bij jou? :innocent:

2 likes

Check :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Cyma vandaag

19 likes

Tissot Aquasport vandaag

21 likes

Tweede dag een zakhorloge om mijn nek. Zie nu op de foto dat de secondewijzer andere rondjes draait op de wijzerplaat. :face_with_hand_over_mouth:

21 likes

Ai, gauw stilzetten voordat hij onder een wijzer klem loopt en een sleepspoor gaat trekken :cold_sweat:

2 likes

Misschien wel mijn strakste 5je :nerd_face:

19 likes

Kiekkiek?
Wat een snoepie!
De wijzers lijken mij moderner. Maar wel leuk, inderdaad. Vintage en (bijna) vierkant horloge en een vierkante lollipop urenwijzer! Gaaf!

@domega

afbeelding

Mooi!
Eros! Opwindend en opwindbaar. Dirty dozen lookalike.

8 likes

Kan gebeuren. Is even op stap. Toto de orde roepen is voor jou geen probleem denk ik. Mooi barok horloge trouwens.

1 like

Groeten van een van zijn vele broertjes. Al meer dan 30 jaar in mijn bezit. Still going strong. Laatste en enige onderhoudsbeurt was ca. 20 jaar geleden. Destijd nieuw gekregen van mijn eigen broer.

14 likes

Nog even een snelle middagwissel voordat ik de kleine van school ga halen:

23 likes

Nee Koster was -dacht ik- Rotterdams. Heeft niets met de familie Kiek van Elka te maken…

2 likes

Goedemiddag HF

15 likes

Nee hoor Amsterdam, maar inderdaad geen Kiek. Maar met al die K’s vond ik kiekkiek wel passen.

2 likes

O toch Amsterdam. Ik was Koekoek…

1 like

Deze zwarte 7005 met gele accenten mag nu om, na een eenvoudige schoonmaak- en polijstbeurt.

19 likes

Van Atlantic naar Atlantic.
Voorzien van nieuw glas en leren badje, en de kast is
vanmiddag behandeld.

11 likes

goedeavond vrienden,

Ricoh Dynamic Wide in engels en kanji, dus voor mij geen papagaai @Cav aka Dennis :wink:. Mooie wp en sunburst :+1:

fijne avond allen :+1:

15 likes

Gaaf Freddy!

1 like