Dat komt niet zo vaak voor. En als het door de QC komt dan is het absoluut garantiewerk.
Ik zou bij twijfel over de BLNR en tevredenheid over de Submariner de laatste houden. Ook bij tevredenheid krijgen sommigen flipperitus kennelijk. Misschien zou je een tijdje een andere band (bv rubber) kunnen monteren. Een beetje een nieuwe look, en weer opnieuw als je teruggaat naar staal.
Offeh, Doe Een Sgek:
Niet mijn foto, maar die van mij ziet er exact zo uit. Ooit eens bij giga Bucherer in Luzern binnen gelopen op bovenste etage bij (Rolex) atelier en raakte aan de praat met aller aardigste horloge maker aldaar. Had de LV om en de beste man wilde het kosteloos RUIM buiten de ganantie alsnog voor me fixen , maar moest m achterlaten en dat paste niet in reisprogramma. Overigens daar ook niet gekocht.
Bij een service ooit regelen ze het maar, kan er nu niet wakker van liggen.
De beste man vertelde me dat hij dit klusje al regelmatig had moeten doen, ook voor hun eigen stock. Vandaar mijn uitspraak. Begin svp niet over replica
Nu je het zegt, lijkt die van mij ook wel te veel naar links te zitten. Ik heb al geprobeerd om hem naar rechts terug te draaien, maar dat lukt niet. Ook niet met een tang. Maar snel verkopen dan
Mijn OCD gaat hier af. Niet omdat de uitlijning niet klopt, maar de foto is niet recht van voren genomen. Iets rechts-boven, en laat dat kruis dat nu precies weergeven.
Overigens noem ik het OCD, maar het is natuurlijk CDO met de letters in alfabetische volgorde, zoals het hoort!
Ik begrijp je helemaal, maar ik zou na 7 jaar keramieke modellen gehad te hebben, niet meer terug kunnen naar zoān kleiner aanvoelend klokje (ik heb grote polsen) met aluminium lunettering en al helemaal niet naar zoān goedkoop aandoend rammelend bandje (mijn mening, geen feit). Ik vond de brede lugs in het begin ook lelijk, maar ben er nu helemaal aan gewend. De lugs op een GMTc zijn trouwens maar marginaal kleiner dan op de SUBc. Zelfs naast ellaar moet je goed kijken om het verschil te zien.
Algemene verwachting is trouwens dat de toekomstige modellen weer smallere lugs hebben, dus er is hoop
Goede keuze, maar me net iets te groot, en te dik. Hij klopt zeker helemaal (incl 3235š), maar had van mij persoonlijk 1 slag kleiner mogen zijn. Wellicht de Sub anno 2019 ?