Welke zal ik flipperen ?

Zo ver ben ik financieel niet gekomen. Bovendien ga ik er iets anders bij kopen, en deze sloeber moet dan ook echt kiezen :wink:
Wat ik er bij wil kopen ? Iets wat blauw is ( gek van blauw op horloges) en redelijk bescheiden. Iets wat je niet zo snel tegenkomt in het wokrestaurant, of op de sportschool, (zoals je vooral Sub’s wel bij bosjes aantreft, althans bij ons).
Zoiets:

De Sub/GMT wordt het horloge voor thuis, en voor de vakanties.

3 likes

BLNR weg, minder tijdloos dan de Sub en die pcl’s vind ik nèt te glimmend.

1 like

Ik heb een vermoeden dat er een reden is dat je deze jlc niet vaak ziet :grimacing::wink:

3 likes

De reden is dat hij vandaag gepresenteerd is.

2 likes

Ik vind zowel de sub als de GMT echt vet, door de extra complicatie van de GMT functie zou ik dat horloge houden zeker als je “vaak” op vakantie gaat of veel in het buitenland zit

1 like

Sub eruit. BLNR er ook uit. En hopen dat Rolex in maart met de stalen Pepsi komt :+1:t2::+1:t2:

1 like

Hebben we het al eerder over gehad. Gaat niet gebeuren ivm de witgouden pepsi (BLRO).
Op een coke kunnen we wel hopen, maar ook de Sub zou vervangen kunnen worden. Wordt deze ook weer meer waard :smile:

2 likes

Stel dat de 126600 ermee stopt na 1 jaar, dan baalt iedereen dat ie er dit jaar geen voor 12k heeft gekocht :upside_down_face:

1 like

Mwah, niet iedereen.

2 likes

Ik lees veel dat de SD4k ook een goede investering is omdat er relatief weinig van zijn, maar ik doe het voor de lol, en niet als investering, zolang ik maar niet al te veel geld verlies. Dat is het enige wat mij steeds tegen houdt met veel andere merken.

4 likes

Bovenste verkopen.

1 like

Tot nu toe heeft de BLNR iets meer stemmen, maar het is maar minimaal :grinning:

Wellicht komt het beste advies van @Chopin. Eerst maar even beide houden, al gaat dragen even niet bij de BLNR ivm krasjes. Mocht ik het niet kunnen weerstaan om hem toch te gaan dragen, dan is de keuze gelijk gemaakt, en verkoop ik de Sub. Heb ik de BLNR na een week nog niet om m’n pols dan weet ik het ook en verkoop ik hem.

1 like

De BLNR draagt ook prettiger vind ik. Daar kom je natuurlijk pas achter als je ‘m … :wink:

Da’s toch veel mooier dan een Sub die je te pas en onpas tegenkomt…:smile:

Beide mooi, succes met je keuze…!

4 likes

moeten ze weg? ik zou ze allebei houden. Of die batman weg en er een pan-am voor terugnemen.

Ja, voor de Submariner. Je hebt gelijk. Beetje bling bling is mooit erg. Rete-geil +3 voor Batman.

2 likes

Duidelijk!

1 like

Ik heb al diverse keren aangegeven dat er 1 weg gaat van de 2. Ik kan het wel blijven herhalen natuurlijk, maar de vraag was welke van de 2, en niet alle 2 houden, of alle 2 weg doen.
Aan je logo te zien (van Patek) hoef jij niet te kiezen, maar die luxe heb ik niet. Ik zou er andere dingen voor moeten laten en dat wil ik niet.
Ik vind het mogen kiezen tussen deze 2 klokjes al een voorrecht :smiley:

3 likes

Ik zou ze beiden wegdoen en een SKX007 kopen. Zit je altijd goed!

2 likes

En dat is ook pure luxe, zo’n keuze.

De Sub is goedkoper dan de Batman lijkt me. Is het een optie de Sub te houden en dan van het prijsverschil een mooie Dresser erbij te kopen voor de afwisseling? Nomos, vintage Omega, zoiets?

Nee, er komt zeker iets anders bij, maar die keuze wordt niet bepaald door het waardeverschil. Dit is ook niet relevant. Het gaat puur om de keuze tussen 2 horloges, zonder er een 3e bij te halen.