Het is altijd weer een dagje wennen als je van 42 naar 36 gaat. Maar het staat volgens mij prima toch?
Ik zeg net nog….
Diameter, volledige plaat of niet, kastvorm, lug to lug afstand etc. Allemaal van belang.
Mijn stelregel is dat het horloge binnen de pols moet vallen.
De rest is een kwestie van smaak. hele grote knoepers heb ik niet meer en ik vind voor mijzelf een maat van 36 - 39mm doorgegaans wel de sweet spot. Polsmaat van ca. 18,5 cm.
Maatje groter
Maatje kleiner
Met mn slechte oogjes zijn wat grotere horloges wel fijn. Ik vind ze ook stoerder.
Maten gaan nog kleiner worden…
Back to the roots🙏
minimaal 38mm is echt wel het naadje, heb ze wel kleiner gekocht maar die gingen lekker naar Assie. Geef mij maar horloges vanaf 39mm tot … kan mij niet groot genoeg zijn
Wel eens een leesbrilletje overwogen
Zelfs een nieuwe lens gekregen en la vol met brillen, misschien altijd een loep meenemen
Eerste horloge was 41mm
Toen 39mm
Nu 37mm
Moest eerst ook even wennen maar merk dat ik nu al niet meer boven 39mm rondkijk. Grappig hoe dat werkt.
(17cm pols)
Hoeveel mm is deze GS? En de dikte?
Ik denk zomaar 37mm.
37mm inderdaad. 10mm dik lekker plat dus
Had ook een oude foto kunnen zijn?
srry te klein is te klein… (persoonlijke mening!!!)
Dat is top. Welk type GS is dit?
SBGX261
Perfect
Ik ben in de afgelopen jaren bijna 60 kilo afgevallen en van 44 naar 39 mm gegaan met mijn horloges. Ik denk dat je erg snel went aan een kleiner horloge, zit eigenlijk fijner, minder kans op stoten. Ik ben helemaal op kleinere horloges aan het overstappen en ga mijn grotere horloges waarschijnlijk te koop zetten. Gewoon dragen dat kleinere horloge, vroeger was 32mm al groot. Veel plezier met dit horloge.
Netjes hoor