DeLugs heeft het systeem nu ook en verwacht wel dat er steeds meer gaan komen.
Verder is de Santos wel een prima one watch collection, zou het er ook prima mee kunnen.
DeLugs heeft het systeem nu ook en verwacht wel dat er steeds meer gaan komen.
Verder is de Santos wel een prima one watch collection, zou het er ook prima mee kunnen.
Bedankt voor de tip!!!
Klopt. Zojuist de import betaald en dinsdag zouden ze er moeten zijn. Zwart en blauw via Delugs
Wel redelijk prijzig
Godfried van Boulogne-sur-Mer, wat kosten die dingen een pecunias idd. Huilen, toch kopen
Ik heb het ongeveer een jaar gedaan met alleen een Omega Speedmaster. Was ook ooit aangeschaft met het idee om een one-piece te zijn maar toen het vuurtje eenmaal was aangewakkerd moesten er toch nog een paar horloges bijkomen.
Voor mijn werk draag ik meestal een pak of een nette broek en overhemd. In vrije tijd vaak meestal een t-shirt of een poloshirt ofzo. Als ik het nu nog maar met één horloge moest doen zou de keuze gaan tussen 2 horloges die ik al bezit en allebei zowel zakelijk als in de vrije tijd niet misstaan.
De Grand Seiko SBGA413
Of, een Rolex Explorer
Goeie keuzes! Mijn GS zou ook prima als alleskunner kunnen fungeren. Het enige jammer vind ik het gemis van lume (maar voordeel is dan weer de datum).
Inderdaad ik zou wanneer ik voor een one piece collection zou moeten kiezen, DD houden, maar die is voor alledag helaas niet geschikt naar mijn mening, dus zou ik de andere dagen geen horloge dagen, of inderdaad inruilen voor een volledig wit gouden DD met diamond dial.
Had hier altijd de Sub of Pelagos staan maar kom nu toch met mijn Zenith, 100m waterdicht, past altijd en overal. Je wisselt eventueel de band voor een andere look en feel en klaar ben je…
Ik hou het aardig vol…
Gaan we er bij de keuze vanuit dat de wereld een fijne gelukkige plek is en je geen rekening hoeft te houden met diefstal en overvallen etc?
Dat zou mijn keuze flink beïnvloeden, ik zou niet alles overal altijd dragen.
Ben al een keer op de Zeedijk in Amsterdam bijna een klok kwijtgeraakt aan een Oost Europeaan.
Zeker, een beetje dromen mag zo nu en dan wel toch?
Helemaal mee eens. Ok top, ga ik er even goed over na denken. Weet ook dat het volgende week weer een andere klok is want ik ben nog flink aan het lezen en leren maar dat is alleen maar leuk.
Haha deze zou ik ook graag eens willen bepotelen
Goede motivatie en keuze !!
Dat zal dan voor mij de Zenith Defy Titanium zijn, met genoeg tinten blauw voor een hele week, silicium balans en anker tegen magnetisme, 100 mtr WR, dus een beste all rounder
Blauwe Air King 140000.