De Ranger zonder twijfel, echt een bandenslet en dan ook nog eens de beste stalenband die ik ooit gehad heb. Super veelzijdig horloge

Mijn titanium Hamilton khaki field.
Ik nijg altijd naar dat ding
Het ontbreken van fijnverstelling/gemakkelijk schakels wisselen zorgt ervoor dat ik hem alleen onder de 25 graden draag, daarom valt de Defy voor mij af. Wel een tophorloge!
Als hij niet lekker past dan is dat inderdaad lastig, misschien is de leer/rubber optie een oplossing ? Superlicht ook nog.
Heb genoeg horloges dus laat hem in de kluis als het echt warm wordt, zo voorkom ik het probleem
als budget toch niet uitmaakt wil ik met veel plezier enkel en alleen maar volgend horloge dragen voor de rest van mijn dagen…
Ben een paar dagen bezig met mijn inzending, totdat ik concludeerde dat het niet zal werken. Ik had toen al namelijk een lijst met 20 horloges (en was nog niet klaar…). Voor mij niet allen hypothetisch als vraag, meer utopisch…sorry dus, geen bijdrage van mij…
Prachtig
Ik heb hier echt veel te lang over nagedacht. Toen vorige week al m’n horloges weg waren, heb ik een weloverwogen (voor mijn doen) keuze gemaakt. Een week eerder dit model kunnen passen in Amsterdam; ik was overtuigd.
De, in mijn ogen, perfecte all-rounder en mijn eerste Omega:
En toch zou een Cartier daarnaast leuk zijn. Getver.
Van wat ik nu in de collectie heb zou één van deze twee het moeten zijn.
Als ik strak op lume zou blijven hangen deze:
Maar anders deze. Deze is net wat beter met business dress te combineren.
Prachtig, wat voor referentie is dit?
De groene GMT SpringDrive is de SBGE257.
De zwarte quartz is de SBGX035. Een ouder model uit 2004. Geïntroduceerd in 2000.
Afstoffen en gaan.
Volgende stap voor mij, ik zit hier aan te denken.
One piece plus…
De Tudor blijft.
De chronomat is mijn trouwring, blijft.
De Skyracer. He moet kunnen werken he .
Van meer is beter naar “1” is genoeg in 60sec…
Maar OT: voor mij zou het vandaag deze zijn, denk ik…
Ik denk niet dat ik met één horloge door het leven kan. ieder horloge heeft toch een bepaalde functie. Als ik echt moet kiezen twijfel ik tussen de GW5610
Of de BB58.