Wie ging er naar de Rikketik op 2 oktober j.l.?

altijd erg verbaast over, je koopt in feite alles “as is” op de rikketik alleen reflecteren de prijzen dat dan weer niet. En dan bedoel ik geen garantie van 6 maanden maar de garantie dat het op moment van kopen goed loopt.

2 likes

Goed, ik ga toch passen voor morgen. Vandaag 300km rondgereden om een paar dingen te halen (waaronder een topstuk voor de horlogewerkbank) dus iets te muug om dat morgen nog eens te doen. Jammer maar er komen nog genoeg edities :smile:

4 likes

Precies dat. No pin. Bedrag(je) aan cash mee en op = op

Garantie tot aan het volgend kraampje?

3 likes

Oostblok horloges en gewoon wat me aanspreekt

4 likes

16 euro betaald

1 like

Great minds!

Ik vertrek nu. Ik ben te herkennen aan een persoon die een jas draagt en om de linker pols draag ik een horloge. Iedereen tot straks!

10 likes

Ben weer benieuwd naar de reacties, ontdekkingen, avonturen en aankopen!
Zal er zelf in januari weer zijn :wink:.

Precies mijn werk kleren!

1 like

Ja, dat dus :point_up_2:t2: komaan mensen, waar zijn de threads met live updates van schatvondsten en grabbeltonparels voor de jammerlijke achterblijvers?

1 like

Ik mis het enthousiaste relaas van @bg1 een beetje. Ga je dit keer niet Bas?

3 likes

Kom er net vandaan, ben er een uur binnen geweest. ik denk niet dat ik dut decennium nog eens ga. Not my cup of tea.

4 likes

Volgende editie maar!

Ben net terug. Het was extreem druk. Met afstand de drukste editie die ik heb meegemaakt. Veel standhouders en veel bezoekers. Kwaliteit van de stukken was erg laag. Lager dan normaal gesproken. Prijzen helaas niet.

Heb het hardst gelachen om een sarb017 voor 1K. Wel een zeldzame full set, aldus de verkoper.

6 likes

Bas was er. Ik heb nog koffie met 'm gedronken.
Hij had een paar leuke aanwinsten.

2 likes

De NA

11 likes

:+1:

Ik heb geen idee waar ik naar kijk?

Mijn aanwinsten: een Citizen 30mm, automaat of handwinder, een Vostok, klein model, een Vostok Amphibia en een quartz Milleniumhorloge. Die laatste doet het niet, want er moet ws een nieuw batterijtje in en ik heb hem nog niet opengekregen.
Verder: zo’n kussentje op je horloge op te legfen als je ermee bezig bent, een loepbril en twee natobandjes (mn- stijl).
Ik was er al om 8:45 uur en ik kon dus rustig kijken in het begin. Er waren veel stands. Heel veel was erg hoog geprijsd: honderden euro’s voor roestbakjes, 40 euro voor een zakhorloge dat het niet deed…
Maar ik ben blij met mijn Vostoks en de Citizen.

Om een uur of een heb ik koffie gedronken met @fredpanarai1, @BroederBill en @Lexaf. Erg gezellig, en leuk om ze in het echt te zien.

Dus, samenvattend, een succes, en ik ga vast de volgende keer weer.

14 likes

Vijlen, zacht hout voor het polijsten van de anglage, vijl handvatten en en pincet :sunglasses: :ok_hand:
Vijlen en pincetten heb je nooit genoeg!

Maar wat mensen hier boven ook al aangaven, op het gebied van horloges sloegen de prijzen echt nergens op, Ik was vooral op zoek naar gereedschap, maar als je keek naar het prijskaartje van draaibanken, triebniet of stenenpersen waren dat een van de hoogste prijzen die ik ooit gezien heb. Kortom, inflatie treft ook rikketik :crazy_face:

7 likes