Wie ging er naar de Rikketik op 2 oktober j.l.?

Die vielen mij op. Leuk! De 119 heeft een originele band lijkt wel. Nette horloges zo te zien. Mooie oogst Petra!

3 likes

Ja zodra je de radio aan zet hoor je overal Nederland is een rijk land, dus ik snap dat ze de prijzen dan aanpassen :yum:

Heb een loep, nieuwe schroevendraaiers en een movement holder kunnen scoren. Verder nog wat mooie bandjes op de kop getikt. Tevreden over mijn eerste bezoek :v:t2:

1 like

Had deze gespot. €480,- maar niet gekocht.

Prijzen waren over het algemeen indd hoog. Paar leuke dingen gezien maar de enige koop gehoudeN bij de koffie van de roze donut kar bij de ingang.

8 likes

480 is een nette prijs voor een goed exemplaar, maar deze kast lijkt flink glad

1 like

Zo even bijgekomen van dagje Rikketik, door omstandigheden zou ik eigenlijk niet kunnen gaan vandaag. Maar gisteravond laat ineens een berichtje van goede vriend @BroederBill , he Ferry wil je nog meerijden naar Rikketik, regelde ook even online een kaartje voor mij. Top Bill ben je er erg dankbaar voor :+1: . Kwam dat eventjes goed uit, lekker er een dagje tussenuit en mijn vrouw ook een beetje rust. Gezellig gekeuveld tijdens een bakkie koffie met @BroederBill, @PetraO en @Lexaf.

Tijdens het struinen tussen de paden door, hoorde ik veel mensen klagen dat het allemaal wel duur was vergeleken met eerdere Rikketik beurzen. Was echt een dagje uit voor mij, moest natuurlijk wel wat meenemen van de beurs. Hoefde niet duur te zijn als het maar leuk was voor de heb :smile:. Heb mij ingehouden, niet teveel geld meenemen kan je ook niet teveel uitgeven :wink:. Dus mijn aanwinsten van vandaag zijn een old stock Ascot radio controlled en een old stock WilliamL chronograaf nog nieuw in de doos. Dus voor weinig 2 leuke horloges erbij en die WilliamL heeft ook nog eens een QR blauw bandje, kan ik die lekker makkelijk wisselen met het zwarte bandje.

Ben normaal niet zo van vintage (tja A-technisch he) maar old stock durfde ik nog wel aan :innocent:

9 likes

Die WilliamL had ik nog niet gezien. Ook een leuke!

1 like

Toen was je net weg, die had Lex voor mij gezien. Dus snel even gehaald en hij doet het nog ook :wink:

1 like

Die WilliamL zijn voor 45 euro op Horlogeoutlet te krijgen. Was op een rommelmarkt vandaag bij Olympisch stadion. Met recht rommel en idiote prijzen. Men probeert de inflatie recht te trekken. Geen goede tijd voor koopjes. Gelukkig had ik mijn hengel bij me en heb nog 2 mooie Baarsen verschalkt in de buurt.

3 likes

Die WilliamL is prachtig Ferry.
Een echte NA.
Oftewel, een aanwinst.

3 likes

Ha, heb ik dus geen dub teveel betaald :wink: hij vroeg wel meer hoor, dus zette mijn onschuldige gezicht op werkte wel :wink:. Had je wel mazzel met het weer om te vissen, wel netjes terug gezet natuurlijk :smile:

2 likes

Jij wel nog een visser, ik had niks vandaag :sob:

1 like

Heb ik ook wel eens hoor. Maar blijven proberen.

1 like

Voor mij is het vooral een sociaal event, dus even bijkletsen met bekenden. Ook de mogelijkheid om mijn vriendin een hoop horloges te laten passen. Uiteindelijk een polijstwiel gekocht en een bandje, die vind je er genoeg voor prima prijzen.

De klokken wordt rap minder, daar klagen de liefhebbers dan weer steen en been over.

4 likes

Hoe ziet dat er uit? Foto?Mijn duim wordt intussen lam. Heb je een werkbank met draaischijf of zo? Hoe heet zoiets eigenlijk? Zou wel een nuttige uitgave zijn voor mij…

2 likes

Voor op deze:

Voor dat mensen beginnen over horloges polijsten, daar gebruik ik dit apparaat niet voor…

4 likes

Ok. Ik had al rondgekeken wat er nuttig zou zijn. Zoiets niet?

4 likes

:sunglasses:

19 likes

Bevalt mij prima met een 4in1 pasta set. Glaasje schuren tot korrel duizend. Dan met de blauwe pasta en daarna afwerken met de groene en blink klaar. Duurt ongeveer 20 min.

1 like

Ik start altijd met 1000 en werk naar 6000 toe. Maar ik ben misschien te voorzichtig

1 like