Eindhoven ook. k weet niet waar je vandaan komt?
Groningen is voor jou toch net iets meer dan een uur?
Is best te doen. Pleur je auto als je die hebt bij de P+R in Haren (aan de route vanaf a28) is gratis.
De laatste 10 minuutjes met de bus. De binnenstad van Stad is zwaar auto-onvriendelijk. Zelfs zonder al die gekke studenten
En anders met de trein vanaf Zwolle s&c is nog geen 10 minuten lopen vanaf het station
Cheers
Bedankt mannen! Ik heb binnenkort een afspraak met iemand op het forum. Ik zie er naar uit! En hopelijk kan ik snel mijn BB58 aan jullie tonen😀
Fijn man, mooie keuze ook. En ik heb genoten van hoe erg jij alvast geniet. We kijken uit naar je NA-post
Mooi vooruitzicht! Ik heb er net ook eentje gekocht en herken het verhaal van hierboven niet. Alles voelt solide aan ook de endlinks zitten goed. Al is het wel goed dat ook andere ervaringen gedeeld worden uiteraard. Succes!
Misschien is dit wat?
Ik knalde gewoon door de binnenstad heen met de auto, interparking haddingestraat is echt super makkelijk te bereiken en dat is om de hoek bij schaap.
Heb je video gekeken, zat idd wel een dikke gleuf tussen, slecht hoor. Helemaal dat ze t niet hebben opgelost.
Ach ja het kan ook wel, maar in mijn eigen ervaring niet zo relaxt.
Nouja dat dus, ik kreeg links en rechts opmerkingen van ja dat hoort erbij is de charme gewoon dragen en negeren. Ik kon mij er helaas niet overheen zetten ergerde mij te erg. Ook werd er gezegd haal een rubberen band, ja dat kan wel maar ik koop hem niet voor niks op stalen bandt… En over het parkeren in Groningen gesproken, ik zet hem altijd bij de Q-Park tegenover het politie bureau vanaf daar klein stukje lopen. P.S. zijn er hier nog mensen die de 28ste naar S&C gaan voor het Tudor event?
Dit is ook iets wat mij dus verbaasde, de meeste mensen die er 1 hebben herkennen zich er niet in. Maar Tudor zelf zegt dat het normaal is. Komisch…
Nee ik ook niet,maar vind het wel jammer dat ze niet voor een oplossing hebben gezorgd ,bijvoorbeeld nieuwe endlinks en pushpins erin,want het kan ook echt zonder rammelen,en dan is het een heerlijk horloge.
Ja dat kan inderdaad niet voor dit soort bedragen. Blij dat ik geen rammelaar heb dan.
Bedankt @munkel voor het meedenken. Was een mooie geweest! Ik heb binnenkort al een afspraak met iemand op het forum die mij benaderd heeft. Lijkt mij een zeer goede deal!
Ik heb me aangemeld voor de 28e bij S&C in Groningen
ik was te laat alle plekken waren al vol toen ik me wou aanmelden…
Ik vind het vooral tof dat je zo hengelt naar een inhoudelijke date. Is het er ook van gekomen? Ik snap het wel, hoor: vrijuit spreken met iemand met ervaring en die je enthousiasme deelt lijkt me een stuk relaxter dan bij een AD. Alleen die twee letters al staan me tegen… Maar goed, ik koop dan ook zelden iets dat een AD zou kunnen hebben.
Zekers! Nog niets anders gedragen sinds de aanschaf! Ik merk dat als ik wil switchen ik toch weer de Tudoe omdoe. Je gaat toch snel voor je mooiste stuk!
Vervelend; ik zag ‘live’’ de mail binnen komen en kon direct reageren.
Lijkt me leuk; nog nooit eerder naar iets dergelijks geweest….