Prachtig klassiek!
Vandaag heel erg dicht geweest bij een aankoop. De 2 snoopy’s gepast, maar de korting die ik aangeboden kreeg vond ik niet voldoende om me over de streep te trekken.
Klopt, ik was laatst bijna gevallen voor mijn derde 5! Uiteindelijk niet de knoop doorgehakt omdat ik al genoeg in de collectie hebt wat de lading dekt. Dus misschien ontgroei je de Seiko 5 toch ook ooit?
Neemt niet weg dat ik mijn SNK809 met bead blasted kast nog steeds ontzettend mis
Ik heb er 3 en mijn vrouw heeft er ook 3.
Maar het wil idd niet zeggen dat je geen ander merk kan kopen. ( mijn evt volgende aanschaf zal bijna zeker van een ander merk zijn, omdat ik gecharmeerd ben van “old styled” Fieldwatches )
En het nieuwe “5” logo vind ik niks.
Ach, je mag best wel mee doen
De nieuwe 5. Is dat nou een liggende S
of een omgevallen 5 ?
Bij de introductie werd er gesproken van de S van Sports.
Wie het weet mag het zeggen hoor.
Is de Seiko 5 nu het model met de meeste types in de loop der jaren of lijkt dat maar zo? Zitten wel een paar aardige tussen.
Ik heb er meerdere gehad. De mooiste was voor mij de
SRP409J
En de rest
SNXK97
.
…
SNX111K
.
…
SNJZ63K
.
…
SRP423K
Ik ben echt een seiko fan maar nooit gehad. Er zijn momenteel andere modellen die ik wil, mischien ooit
Sorry Glenn😱
maar dan ben je Geen Seiko fan…
Word hoogste tijd voor een 5.
@seikosportura
Geen probleem .
Ik begrijp volkomen waarom je dit zegt.
Mijn eerste en momenteel enige seiko is deze
Ik ben nu aan het sparen voor een astron, ik wil een nieuwe en deze zijn (voor mijn budget) redelijk prijzig. Daarna zou ik graag een GS willen dus nog meer sparen. Mischien komen er nog exemplaren tussen maar deze hebben voor mij echt prioriteit

Nu dacht ik in eerste instantie dat dit een vijf was maar nee…geen vijf in bezit. Maar ik zou er zeker wel een willen hebben.
Wel vier andere Seiko’s dan de vijf.
Een mooie collectie!
Nooit gehad, maar zie het ook niet gebeuren.
Helaas, die is in april 2012 geflipperd. En niet via HF.
Ik heb er één, in de projecten bak. Er zit geen balans bij, namelijk…
Verder redelijk oké. Het lijkt me een hele oude…
Never, zelf geen Seiko