Deze reactie ook.
Dat raakt kant noch wal is de juiste uitdrukking.
Deze reactie ook.
Dat raakt kant noch wal is de juiste uitdrukking.
Sjaak schreef Je leven is niet compleet als je geen seiko 5 heb gehad…
Dan schrijf ik
Dit slaat kant nog wal.
Begrijp je hem nu???
Eerst een gezegde niet snappen nu weer met drie leestekens komen aankakken, gaat lekker zo.
Sjaak heeft gewoon gelijk.
Ja dat is jou mening maar helaas niet de mijne.
Ik heb altijd gelijk
PS. Ben benieuwd wie dit vlagwaardig vindt en waarom. Weet je wat, ik zet er zelf even een vrolijk vlaggetje bij!
De Seikonaut, één van mijn eerste liefdes. In gebruikte staat nog verkocht voor een premium. Geinig horloge.
Jouw
PS. Ben benieuwd wie dit vlagwaardig vindt en waarom. Weet je wat, ik zet er zelf even een vrolijk vlaggetje bij!
Je hebt de klepel horen luiden, maar je weet niet of het uurwerk loopt.
Volgens mij begrijp je er zelf niet echt heel veel van.
Ik deze lang geleden, van de foto dacht ik mooie degelijke Seiko voor weinig geld maar het bleek weinig kwaliteit voor weinig geld dus snel weer eruit. Tevens 1e en laatste keer dat ik me aan een 5je heb gewaagd.
Moet noch zijn, dan snaptie het wel.
Die Presages zijn ook mooi. Alleen weer zo groot. Je hebt ze ook van 36mm, alleen zijn die dan in zulke lullige kleurtjes als lichtblauw en zachtroze.
Nooit gehad, dagaanduiding is niet mijn ding.
Mijn eerste Seiko en eerste automaat was een 5je. Een oudje. Op zich wel geinig ding, met een rode wijzerplaat. Moest echt even zoeken naar een foto.
Later nog een 5 Sports gehad, waarvan ik überhaubt geen foto meer kan vinden…
Maar, niks mis mee, die 5jes. Eigenlijk altijd wel charmant gevonden: veel horloge voor je geld en er zitten zeker leuke modellen tussen. Nog een tijdje zitten azen op een 5 Rally duikertje. Maar die is er nooit gekomen en inmiddels kijk ik er eigenlijk ook niet meer naar. Anyway, dat was mijn Seiko 5-geschiedenis.