Ok, ze zijn mooi, maar zijn ze ook echt nuttig die chronografen? Waar gebruik je deze voor? En als je deze niet gebruikt… is dat eigenlijk niet slecht voor het horloge?
Ik heb er geen, ik vind ze mooi, maar ik zou het nooit echt gebruiken.
Ok, ze zijn mooi, maar zijn ze ook echt nuttig die chronografen? Waar gebruik je deze voor? En als je deze niet gebruikt… is dat eigenlijk niet slecht voor het horloge?
Ik heb er geen, ik vind ze mooi, maar ik zou het nooit echt gebruiken.
Ik. Vandaag nog. Ik begeleidde een workshop en bij de terugkoppeling van een aantal werkgroepen aan het einde timede ik dat ze onder de 5 minuten zouden blijven om niet teveel uit te lopen.
Ik, als ik aan mijn stabureau werk - uurtje op, uurtje af, zo de hele dag door. Zitten is het nieuwe Invicta
Ik, geregeld in de keuken!
Ik… omdat de kinderen het een cool iets vinden.
Dus ze rennen rondjes oid en ik mag dan timen.
Verder echt werkelijk nooit… gewoon mooi!
Nimmer.
Inderdaad, ze zijn erg mooi Daarom heb ik er een hoop. Maar de chrono gebruiken doe ik nooit.
Ideaal als meetinstrument voor de oven of spullen in het kokende water, net als de duikring trouwens.
Ñog nooit gebruikt .heb ook maar 1 horloge
Waar het op zit
Oven? Koken?
Now wat, daar ben ik niet voor aangenomen.
Maar den chrono.
Heb meteen eentje met chrono gepakt om omgedaan en de chrono aangezet. Mag de rest van de avond rond tikken.
Gewoon, omdat ik dan een reden extra heb voor een fotooo.
Ik ook bij het bakken.
Volgens een collega is koken voor koks, en als je uit een boekje bereidt ben je een bakker.
Heb ik geen chrono om bij het bakken, dan gebruik ik de telefoon.
hij moet af en toe even aan het werk. rondjes draaien. een paar uur in ieder geval. vind ik ook wel mooi om te zien. net als mn 28 versnellingen. doe moeten ook af en toe ingezet worden. als je niet af en toe schakelt of in een andere stand fietst verslijt de boel eenzijdig.
Koken (macaroni 8 min., eieren 12 min.)
Fietsen (Jumbo 3 min., werk 15 min.)
Bezel insert bleken (zwart 14 min., pepsi 12 min.)
Heb er veel gehad en nooit gebruikt
Ik heb geloof ik 4 handwinder chrono’s (plus nog 3 in de projectenbak), 1 automaat, 3 kwarts en nog de nodige digitale horloges met stopwatch, gewoon omdat ik ze mooi of leuk vind. Maar afgezien van er af en toe mee spelen gebruik ik ze zelden…
Zelden : boot tijd van de computer, zuur baden, oven koken voor mevrouw…
Hier hetzelfde als veel anderen… Ik heb er verschillende maar de chrono functie gebruik ik zeer zelden. Ik vind ze gewoon leuk!
Stopwatch gebruik ik zelden en daar heb ik m’n iPhone voor… Chronograaf is wel handig om stokbroodje in de oven of juist uit, eitjes koken etc. Je hebt binnenshuis toch eerder 'n klokje om je pols dat 'n telefoon in je zak.
Gekookt eitje, rijst, pasta, kip uit de oven!
Verder doe ik regelmatig testruns om te kijken of alle wijzertjes wel 100%@ocd synchroon en goed lopen!