Is koud emailleren niks?
Als in poeder verstrooien (meerdere kleuren) en dan afbakken?
NB:
Deze jongen maakte dials zelf met een printertje, ook geinig om te zien/lezen.
Is koud emailleren niks?
Als in poeder verstrooien (meerdere kleuren) en dan afbakken?
NB:
Deze jongen maakte dials zelf met een printertje, ook geinig om te zien/lezen.
Top !!! die gast.
Kan ie ook bankbiljetten printen?
Daar ben ik ook op aan het oefenen:)
Ik heb de japanner aangeschreven, doe jij even niks. Anders gaat die ook denken, wat is dat.
Bedankt, zodra ik nieuws heb meld ik me.
Leuk topic om te volgen. Enkel een vraag, waarom is het een probleem als het zo hard gaat worden. Bang voor scheurtjes bij wisselingen van temperatuur? Kan me voorstellen dat dat sowieso wel een uitdaging is. Mede omdat de temperatuur in de zon achter glas best op kan lopen.
Hallo Bidle, Het moet juist hard worden en dat doet gewone acryl verf niet. ook de enamel die ik getest heb blijft zacht. Dus moet hard worden, hechting is zeer belangrijk en niet te dun.
Aaah, dan heb ik je post verkeerd begrepen!
Ik heb het verkeerd neer gezet
Mijn Japans is toch al niet zo best.
Wat een accent heeft die griet zeg.
Hoe zou je trouwens die hele hele fijne druppeltjes krijgen? Ik las ergens door de verf op een dik stuk papier te spuiten, zo dik dat het er net niet af druipt, en dan het papier op zān kop houden en er zacht tegen aan tikken.
Gewoon een heel fijn penseel of punt van naald gaat het prima, ben nagel lak aan het testen, op wijzerplaat , Heeeee. ziet er goed uit, morgen zien of het blijft zitten op de wijzerplaat.
Een ding is zeker de kleine wijzer mag niet te dicht bij de dial staan anders loopt ze vast
Ok leuk. Ben benieuwd.
Ik moet eerst nog een horloge zien te vinden waar ik het op toe kan passen. Heb geen horloges die ik er voor kan of wil gebruiken
ik heb deze nog te koop
Doe mij die maarrrrrrrš
Thanks voor je aanbod. Ik ga eerst wel even wat proberen op wat restjes plaatwerk zodat ik een idee heb hoe ik bepaalde technieken kan gebruiken. Eerst eens even kijken of ik die acryl spuitbussen überhaupt nog kan vinden.
ik denk nagellak de oplossing is, ben er mee bezig en lijkt me heel goed
Wat gebruik jij eigenlijk voor verf voor die wereldbol?