Eens ,de expertise van Jasper is ook echt niet nodig in dit topic.
Als je iets niet weet dan is dat moeilijk te vermelden. Net als dat je een auto verkoopt en drie dagen later een cilinder vast loopt.
Ik ga hier 1 keer reageren aangezien iedereen toch al weet wat er precies gebeurd is en het dus eigenlijk verspilde energie is als ik het zo lees. Ik heb dit horloge in januari gekocht. Het horloge heb ik zelf gekocht omdat ik het mooi vond. In maart hier aangeboden aangezien er twee andere horloges onderweg zijn en deze toch niet meer gedragen zou worden. Mijn koper heeft hier begin april met plezier de koop voldaan en beiden met een goed gevoel weggegaan. Vervolgens heeft deze hem een aantal weken met plezier gedragen en ook weer te koop aangeboden. Dat er nu iets mee mis blijkt te zijn vind ik vervelend maar eerlijk gezegd niet mijn probleem.
Overigens is er met de foto’s niets gedaan. Gemaakt door een goede vriend van mij die fotograaf is.
Ik wens iedereen een fijn weekend en ben blij dat mijn koper en zijn koper er uit gekomen zijn.
Niet nu, dat was al toen je hem kocht en zelf verkocht.
Exact. Een echte vent neemt hem gewoon terug
Mooi gesproken! Echter, de menigte alhier leeft in de stellige overtuiging dat er weliswaar nu iets mis is met het horloge, maar dat dat zeker ook het geval moet zijn geweest ten tijde van de eerdere verkoop.
Jij niet? Denk je dat in de tussen tijd de wijzeprlaat geswapt zou zijn oid?
haha wow.
Jep die verkoper wordt genoteerd in mijn rode boekje en overgeslagen met Sinterklaas.
Het feit blijft dat jij een redial hebt verkocht aan een HF lid, en daar geen consequenties van wilt aanvaarden. Ik heb in ieder geval voor dit bericht nog niets van jou gehoort of een idee gekregen dat jij dit graag zou willen oplossen.
Het lijkt er op dat hij toch gewoon niet over de kennis beschikt? Dan verkoopt die persoon gewoon als particulier een horloge. Moet je dan niet gewoon zelf de kennis hebben alvorens je een koop doet? Ander verhaal als je een horloge handelaar bent uiteraard, en die dingen verkoopt met de intentie winst te maken.
Maar daar is niet echt sprake van bij @IWC-Racedriver of wel?
Ho ho. Er zit nog een schakel tussen mijn verkoop en die van Vincent. Ik heb er voor gekregen wat ik er voor betaald heb begin dit jaar. Daarnaast niet wetende dat dit een redial is. Verder ben ik ook niet benaderd in dit verhaal door verkoper en koper voor dit gebeuren op het forum online kwam. Dus hoe had ik hier aan mee moeten werken?
Laatste keer overigens dat ik op dit topic reageer. Iedereen schijnt hier toch alles al te weten
Hallo!
Toevallig heb ik de foto’s gemaakt van dit horloge. Natuurlijk heb ik express alles geblurred wat kut was! Alle fouten heb ik op die manier onzichtbaar proberen te maken voor de verkoop.
NEE NATUURLIJK NIET!
Maar je dacht het wel ff hè. Want dat paste goed in de algehele gedachten gang van het topic. Genoeg gelachen!
Nieuw was die zeker niet maar mijn kennis over al dan niet redialen gaat niet ver genoeg om hier iets zinnigs over te zeggen. Een aantal dingen waar ik wel wat over kan zeggen is het volgende:
- Er is niets bewust geblurred.
- Er is niets bewust uit beeld gelaten.
- Er is niets aan blur bewerkt of aangezet.
- Er was genoeg beeld beschikbaar in voldoende resolutie om een oordeel te vellen.
PING
Mijn popcorn is klaar! Prettig weekend ️
Hahaha… briljant!!
De conclusie is: als je dure oude zooi koopt, check het dan voor je betaalt. Ook op het forum.
Mijn eerste post op dit forum moest gewoon in dit topic zijn. Bedankt!
Indd John prima gast
Heb tuscanyrose gecontacteerd. Toffe wijzerplaat!
Geen idee. Ik ben niet ter zake kundig; ik stel vast dat de eerdere verkoper vermeldt dat er “nu iets mis mee is”. En dat dat “niet zijn probleem is”. Hiermee verdiende hij in ieder geval een vermelding op mijn lijst van favoriete (ver)kopers.