Een goede vriend van mij die altijd voor iedereen klaar staat zonder er ooit iets voor terug te vragen. Verhuizen, klussen, het beschikbaar stellen van spullen of gewoon een plek in zware tijden. Mij, en andere, heeft hij zo al ontelbare keren geholpen.
Laatst hoorde ik hem voor het eerst klagen dat hij het eigenlijk een beetje zat was om continu berichtjes op zijn smartwatch te krijgen en eigenlijk er van af wilde maar dat hij toch een horloge zou missen. Hij heeft nog wel wat oude Fossils uit zijn jeugd maar tussen een tweeling van 1 jaar oud en een nieuwe woning waar een hoop aan moet gebeuren heeft hij momenteel geen geld om iets moois en goeds voor zichzelf te kopen.
Deze Representor past qua stijl perfect bij hem. Sportief, stoer en overal inzetbaar.
Kijk dat is inderdaad een mooie actie.
Ik ben normaliter niet zo van de winacties, of verhalen schrijven, maar in dit geval is het anders.
Ik zou het wel weten, de staal/groene variant voor mijn neefje. Die verdient het met name omdat hij een moeilijke tijd heeft gehad (verslaving, afkickkliniek en bewindvoerder).
Ik vind het erg knap hoe hij zijn leven heeft veranderd en ondanks de tegenslagen een stabiele basis heeft weten op te bouwen. En over bouwen gesproken, ook hij weet mij aardig te helpen met het bouwen van mijn eigen huis.
Veel luxe zit er nog niet voor hem in, dus een horloge als deze zou zeer zeker op een goede plek terecht komen om zijn pols!
Ik zou graag 20 horloges hebben om aan collegae, uitzend en ZZP ers uit te delen. Ben het spuugzat dat patiënten wachten op zorg en collegae gewoon fluitend een uur later binnenkomen😁
Echt een hele leuke actie! ik doe mijn verhaal even hier maar zal zeker ook even delen, liken en sharen op instagram!
Toen ik dit las kwam er eigenlijk 1 naam meteen in mij op en dat is die van @Chlorophyl. Ik ken Nils nu enkele jaren via het forum en komen nu met enige regelmaat bij elkaar over de vloer. Ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat Nils een van de meest vrijgevige en behulpzame mensen die ik ooit heb mogen leren kennen. Om maar even een graai te doen uit talloze voorbeelden heeft hij mij een keer een lift van Eindhoven naar Arnhem gegeven om een koffiemachine bij Forumboefje Can-dide (weet niet of dit nog steeds een verboden woord is op het forum) op te halen toen mijn eigen auto stuk was. Hier vroeg ik niet om, dit bood Nils gewoon aan. Ook voor oliebollen met nieuw jaar of zelfgemaakte pizza’s ben je bij Nils altijd aan het juiste adres.
Daarnaast is hij altijd bereikbaar voor advies over allerhande zaken, zoals koffiezetten en koken. Het is waarlijk iemand die streeft naar “La Dolce Vita” en dit het liefst deelt met anderen. Vandaar dat ik vind dat als iemand een keer iets terug mag ontvangen voor alles wat hij doet voor zijn medemens, dan is het Nils wel.
En als laatste is het natuurlijk ook leuk te vermelden dat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat Nils al een tijdje een oogje heeft op de Brunmontagne horloges, zoals onderstaande: de 42mm steel/blue Representor met geborstelde finish en lederen band.
Is ie gratis? Dan wil ik hem graag voor mezelf. Waarom? Waarom niet?
Nee geintje natuurlijk. Als ik hem aan iemand hier zou gunnen zou dat @BroederBill zijn. Die man staat altijd voor iedereen klaar, heeft een job waarmee ie iets bijdraagt en zet zich belangeloos in voor anderen die het nodig hebben zoals o.a. mensen uit Oekraïne.
Je kan hem ook aan @RLC geven. Die maakt graag reclame voor gekregen goodies en dat levert gegarandeert een hoop aandacht op.
Ik ken hem verder niet maar @Chlorophyl lijkt me een toffe gast. En anders @blufkakel wel die oale influencer. Hij verdient hem alleen als Nils naast de pot piest.