Win een Brunmontagne Representor maarrrrr…. hij is niet voor jou!

Kijk @PetraO, dat is ook weer geregeld! :+1:

5 likes

Weet jij gelijk ook wie je voor moet dragen :wink:

4 likes

Kijk dat is inderdaad een mooie actie. :ok_hand:
Ik ben normaliter niet zo van de winacties, of verhalen schrijven, maar in dit geval is het anders.

Ik zou het wel weten, de staal/groene variant voor mijn neefje. Die verdient het met name omdat hij een moeilijke tijd heeft gehad (verslaving, afkickkliniek en bewindvoerder).

Ik vind het erg knap hoe hij zijn leven heeft veranderd en ondanks de tegenslagen een stabiele basis heeft weten op te bouwen. En over bouwen gesproken, ook hij weet mij aardig te helpen met het bouwen van mijn eigen huis.

Veel luxe zit er nog niet voor hem in, dus een horloge als deze zou zeer zeker op een goede plek terecht komen om zijn pols!

5 likes

Ik zou graag 20 horloges hebben om aan collegae, uitzend en ZZP ers uit te delen. Ben het spuugzat dat patiënten wachten op zorg en collegae gewoon fluitend een uur later binnenkomen😁

6 likes

Echt een hele leuke actie! ik doe mijn verhaal even hier maar zal zeker ook even delen, liken en sharen op instagram!

Toen ik dit las kwam er eigenlijk 1 naam meteen in mij op en dat is die van @Chlorophyl. Ik ken Nils nu enkele jaren via het forum en komen nu met enige regelmaat bij elkaar over de vloer. Ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat Nils een van de meest vrijgevige en behulpzame mensen die ik ooit heb mogen leren kennen. Om maar even een graai te doen uit talloze voorbeelden heeft hij mij een keer een lift van Eindhoven naar Arnhem gegeven om een koffiemachine bij Forumboefje Can-dide (weet niet of dit nog steeds een verboden woord is op het forum) op te halen toen mijn eigen auto stuk was. Hier vroeg ik niet om, dit bood Nils gewoon aan. Ook voor oliebollen met nieuw jaar of zelfgemaakte pizza’s ben je bij Nils altijd aan het juiste adres.

Daarnaast is hij altijd bereikbaar voor advies over allerhande zaken, zoals koffiezetten en koken. Het is waarlijk iemand die streeft naar “La Dolce Vita” en dit het liefst deelt met anderen. Vandaar dat ik vind dat als iemand een keer iets terug mag ontvangen voor alles wat hij doet voor zijn medemens, dan is het Nils wel.

En als laatste is het natuurlijk ook leuk te vermelden dat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat Nils al een tijdje een oogje heeft op de Brunmontagne horloges, zoals onderstaande: de 42mm steel/blue Representor met geborstelde finish en lederen band.

Groeten,

Sjoerd_K

23 likes

Ook dit is Nils, altijd meedenken met de forumleden. Als iemand het verdient is deze man het wel.

14 likes

Yes! Chloro is de man.
Hoewel hij al 3x niet is komen opdagen op de vrijmibo in Arnhem, gun ik het hem wel.
:kissing_heart:

11 likes

Goede inzending! Chloro staat inderdaad altijd voor je klaar als je het nodig hebt zoals je zelf zo mooi beschreven hebt!

Ik gun het @Chlorophyl !

11 likes

Gelet op het zware jaar dat hij (bijna) achter de rug heeft lijkt hij mij ook de aangewezen persoon om dit prachtige horloge in ontvangst te nemen.

Mijn stem heeft hij! :partying_face:

10 likes

Ja, die vriend verdient zo’n mooie Brunmontagne.

4 likes

Dank voor je lieve woorden, Ferry. En mooie keus!

3 likes

Ik zie al een paar hele mooie voorbij komen zeg! Dat wordt super lastig kiezen straks….

4 likes

Tof initiatief :ok_hand:

2 likes

Is ie gratis? Dan wil ik hem graag voor mezelf. Waarom? Waarom niet?

Nee geintje natuurlijk. Als ik hem aan iemand hier zou gunnen zou dat @BroederBill zijn. Die man staat altijd voor iedereen klaar, heeft een job waarmee ie iets bijdraagt en zet zich belangeloos in voor anderen die het nodig hebben zoals o.a. mensen uit Oekraïne.

Je kan hem ook aan @RLC geven. Die maakt graag reclame voor gekregen goodies en dat levert gegarandeert een hoop aandacht op.

8 likes

Ja die verdient hem zéker :+1:
Broeder Bill dan hè.

7 likes

Laten we hier verder niet op ingaan, anders wordt het zo’n vrijdagmiddag topic…

Uitstekende suggesties zijn er al gedaan :+1:. Ik sluit me erbij aan, gelukkig zonder een keuze te hoeven maken :smiley:

Heel mooi idee en initiatief @WristCandy en @Brunmontagne :clap::clap:

3 likes

Nou, het ís ook bijna vrijdag middag, dus wat mij betreft …

En voor de duidelijkheid, ik bedoel Broeder Bill hè niet die ander😉

4 likes

Leuke reacties tot nu toe mensen! Bedankt voor jullie enthousiasme en de (nu al) hartverwarmende verhalen.

Zoals Jeroen al mooi zegt:

Dat wordt een mooie uitdaging! :wink:

3 likes

Hij geeft het nog maar een keer aan, doe er je voordeel mee. Nils je verdient het :+1:

3 likes

Ik ken hem verder niet maar @Chlorophyl lijkt me een toffe gast. En anders @blufkakel wel die oale influencer. Hij verdient hem alleen als Nils naast de pot piest.

6 likes