Wintertijd 2024

Jij hebt duidelijk geen kinderen en/of dementerenden in je omgeving.

Die zijn namelijk door deze nutteloze regeling twee keer twee weken per jaar helemaal van de leg.

3 likes

3 kinderen hier, maar inderdaad gelukkig nog geen dementerenden.

:+1: I’m with you! Mensen met kwartshorloges en winders hebben het nu heel even zwaar. Net mijn 3 Dan Henry’s batterijen ververst, kan ik ze meteen weer een uur terug gaan zetten. First World problems… :wink: …verder is alles qua wekkers en wandklok hier Braunschweig-gestuurd.

2 likes

Wetenschappelijke bewijsvoering van wat? Even voor de duidelijkheid: ik stel niet dat er iets aan de huidige methode veranderd zou moeten worden. Het is nu eenmaal zo dat er bij alle opties voor- en tegenstanders en bevoordeelden en benadeelden zullen zijn.

2 likes

Echt…en ieder jaar weer (2x) hetzelfde oeverloze geleuter erover. :see_no_evil:

8 likes

Ja echt. Man man man.
Als er iets ‘Groundhog Day’ is dan is het dit type topic wel :joy:

2 likes

Hier leggen de kippen er geen :egg: minder om.

1 like

Ik ben 2x per dag van de leg :egg:

1 like

Is er trouwens al iemand over de oorlog begonnen?

6 likes

image

7 likes

Don’t mention the war!

4 likes

Over 5 maanden alweer, want wintertijd duurt 2 maanden korter dan zomertijd :wink:

Hoe kon mens überhaupt leven vóór 1977? :smirk:

( 1e wereldproblemen )

1 like

Toen had je tenminste nog Elvis

6 likes

In die tijd was je in ieder geval hulpeloos verloren zonder horloge. Om het toch weer een beetje relevant voor dit forum te maken.

3 likes

nou…spruitjes wint hier…

1 like

Heb nu wel trek in die Göring salade eigenlijk. :yum: Zie net dat het on-googlebaar is. Je moet het zelf gezien hebben vrees ik… :wink:

Het verzetten van kwarts horloges vind ik geen probleem, onderdeel van de hobby.

Maar minimaal een week acclimatiseren vind ik minder.

Het is geen wereldprobleem voor mij maar de zomertijd is destijds ingevoerd onder het mom van energiebesparing en dat is achterhaald.

1 like

Dude. Ik heb heen en weer naar Thailand letterlijk geen jetlag gehad. Dit wordt echt enorm overdreven IMO.

He gezellig, zitten we toch weer op de tweemaal jaarlijkse bekvecht-draad. :grin:

1 like

Fijne tijd kan ik je vertellen als 1963’er.

2 likes