Wisselen?

Ken je dat? Keuzestress rond het ochtendgloren, welk horloge moet ik vandaag nu weer dragen? Daarom wissel ik door de dag heen nogal eens, soms wel twee of drie keer :sunglasses:

En jullie?

  • Niet
  • 1x
  • 2x
  • Meer

0 stemmers

2 likes

Soms draag ik ook een dag geen horloge. Best vaak eigenlijk.

7 likes

Meestal een avondwissel na het werk :sunglasses:

3 likes

Wauw, dat antwoord had ik niet verwacht hier :flushed: Wellicht een goede therapie om afgezwakte waardering te behandelen ipv eeuwig te flipperen :+1:t2:

1 like

Ik wissel steeds minder, nu zit er soms wel meer dan een week tussen.
Wellicht toch weer vaker gaan wisselen want de meeste horloges komen gewoon niet meer om de pols.

2 likes

Afgezwakte waardering is het niet. Maar ik ben denk ik gewoon meer verzamelaar dan drager. :sunglasses: Ik draag ook zeker wel horloge maar zeker niet altijd. Als ik dan een horloge weer draag vind ik het wel gaaf, maar soms is dat dan ook maar een uurtje of 2 om de pols. Ben ook niet opgegroeid als horloge drager, droeg 3 jaar geleden pas voor het eerst een klokje.

2 likes

:+1:t2:

1 like

Per dag afhankelijk van de outfit. Geen wissel gedurende de dag. Anders blijf ik bezig :wink:

2 likes

Keuze stress? Nee dat niet.

Wisselen op 1 dag. Ja dat wel.

Iig van werk horloge naar wat anders als ik thuis kom.

Sja en soms ga je dan op visite, uit eten of nog iets zakelijke.

Wanneer dat het geval is is de kans aanwezig dat ik dan nog eens wissel naar iets wat bij de gelegenheid past.

Loop nu al enkele dagen lekker thuis in mijn kloffie en chr Ward rond.
Nieuw bandje erop, altijd weer extra genieten.

3 likes

Heb er maar drie. Overdag (op het werk) een DJ en in de avond iets sportiefs.

1 like

Ik heb sinds een tijdje een one piece collection en dat bevalt prima. Ik wissel alleen van schoenen naar badslippers als ik uit mijn werk kom :slight_smile:

2 likes

Wat heerlijk rustig lijkt mij dat :hugs:

1 like

Ik kies er 1 uit in de ochtend en wissel alleen als ik echt iets bizar ga doen.

2 likes

je vergeet het belangrijkste, het wisselen naar een comfortabele trainingsbroek. Die ligt bij mij ook naast de deur en doe ik meteen aan als ik thuis kom. :sunglasses:

5 likes

Ik draag vaak weken, soms maanden het zelfde horloge.
Tot het me echt de strot uit komt.

Dan ga ik heel rustig even kijken voor wat anders.
Dus neu, geen stress hier :sunglasses::+1:

2 likes

Haha kijk dan maar eens hier. Nog meer antwoorden die ik nooit had verwacht!

Soms wissel ik 1x per dag maar meestal draag ik de hele dag hetzelfde horloge. Binnen- en buitenshuis. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Om hier even op terug te komen…

Zou er een verband bestaan tussen frequent horlogeswapgedrag
en overspel of dwangmatige vreemdgaanderij? :thinking:

Please leave your comments below :grin:

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Soms een paar dagen hetzelfde horloge en soms twee horloges per dag, afhankelijk van mijn bui :+1:

1 like

:point_up_2: Euhh… nee. Wil je jouw ervaringen met ons delen? :joy::+1:

2 likes