Witgouden Speedmaster - €45.100,-

Snoopy in full lume is dan wel weer heel gaaf :wink:
Maar man man voor dat bedrag koop je alle Timex snoopy varianten én een andere leuke speedmaster :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Eens in 2015 was deze 6000€ list. Begon toen net echt naar horloges te kijken en verklaarde iedereen voor gek vond hem wel mooi.
6 jaar verder is deze sky high gegaan.
Met de kennis van nu had ik anders gehandeld toen.

Spijt spijt spijt

Ik heb nu wel een SD4K onder list geen spijt

4 likes

Ja, de Speedmaster de hele dag al omgehad, dus toch maar eens naar zo’n timex kijken idd

2 likes

Ik vond m voor het eerst bij 20k. Nu 30-40k. Voel met je mee. Maar goed, ik beleg ook niet in aandelen. Gelukkig een paar andere skills om de boterham te verdienen :slight_smile:

3 likes

en dat terwijl de matrialen goedkoper zijn geworden en er minder manuren aan besteed worden bij productie. oftewel voor de naam. en dat houdt een keer op.

Ja dat houd ik me ook maar steeds voor de laatste tijd alleen the only way is up.

Bij huizen prijzen wordt ook overboden en ruim. Eens zal dat stoppen maar wanneer.

1 like

schaarste drijft de prijs op…maar dat kan van het duurdere segment horloges bepaalt niet gezegd worden, daar is dan weer een overschot aan. status zal het zijn. maar daar doe ik niet aan :grinning:

2 likes

Die witgouden is erg mooi… Ik ga liever voor wit goud dan geel of rosé, al probeer ik alles wel uit. Ben ook niet vies van staal trouwens.

11 likes

Die is nog duurder dan een massief witgouden Speedmaster. De Snoopy zit nu op 50k toch?

Dat.

Was dat destijds met je hart of hoofd?

2 likes

Deze is ook wel heel erg mooi. :ok_hand:

1 like

Je kan ‘m ook met een leather strap kopen, deze Speedmaster is dan 30.200 euro, scheelt 1/3 deel en dus 14.900 euro. Stevige prijs voor de horlogeband.

1 like

Dat bedrag valt eigenlijk wel mee voor een gouden band vind ik.

Waarschijnlijk pas als er minder mensen op deze aardkloot zijn :wink:

Als je hem houdt dan is die waardedaling niet echt een probleem toch?:joy:

2 likes

Ik kan er niks tegenin brengen. Witgoud heeft veelal de voorkeur boven geelgoud. Staal is ook niet verkeerd.

1 like

Op chrono tussen de 34 en 49

Heel slecht afleesbaar en daarnaast 45k :see_no_evil:

1 like

wat ik wel kan zeggen is dat ik NOOIT zoveel aan 1 horloge zal geven,
maar wel aan een vijftigtal :ok_hand: :wink:

1 like

Toen won het hoofd van het hart jaartje later was het al 9000€ toen deed het hart zeer

Nu nog steeds.

2 likes