Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Ze zitten wel heel erg strak.
Kreeg meteen ademnood…

2 likes

Ik ben purist, maar ook realist. Lekker de Large pakken.

6 likes

Lijkt op de foto erger dan het was.

1 like

Op basis van deze wristshots zou ik zeggen de medium. Maar ik weet ook dat een wristshot altijd vertekent en horloges altijd groter lijken. Dus ik zou een foto nemen van een flinke afstand. Pas dan zie je hoe een horloge echt staat. Succes met de keuze!

1 like

In mijn zoektocht naar een mooie rosé gouden horloge kwam ik bij de volgende twee horloges uit: de Mido Multifort TV big date en de Raymond Weil Millesime. Beide mooie horloges maar o zo anders, gezamenlijke overeenkomst de rosé kast (weliswaar PVD, kan geen echt goud veroorloven en wil geen vintage). Prijstechnisch is de Mido aantrekkelijker, maar ik weet niet of de vorm van de kast mij zou kunnen bekoren. Wat vinden jullie, een van deze twee of hebben jullie nog alternatieven voor om en nabij de 2k.

• Mido
  • Raymond Weil
  • Anders, namelijk…
0 stemmers
2 likes

Toevoeging wellicht?

Op alle andere vlakken ook. Veel cooler merk - al zegt dat, sorry, niet veel naast een Raymond Weil; dat merk is zo slaapverwekkend dat het bijna gevaarlijk richting comateus gaat - funky kastvorm, toffere wijzers, sportiever, eigenzinniger.

En dus goedkoper ook? Dat is geen battle meer maar een slachting. :sunglasses:

2 likes

De mido is minder conventioneel en misschien springt ie daardoor er meer uit, maar de RW mag toch wel iets meer credits krijgen toch? Is in mijn ogen toch nog wel sportief genoeg om niet als een saaie driehander door het leven te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel

1 like

Oef. niet echt mijn smaak qua layout.

1 like

Deze dan?

Nu met 25% korting

meh iets te steriel. Heb ooit een oriënt bambino gehad en aan mijn vader gegeven omdat ik het op de pols toch wat te saai vond

1 like

Ik haak af op de plastiekerige wijzerplaat van de mido.

Heb de RW van @Anthony gepast. Heel leuk horloge. Goeie kast, mooie wijzerplaat.

1 like

Weliswaar met ‘small seconds’ en niet in gold pvd…

14 likes

Vind ik ook wel wat hebben. Hoe bevalt deze?

1 like
3 likes

Ik draag het horloge nog zeer regelmatig en met plezier. Wat mij betreft echt een aangename verrassing en absolute aanrader. Als je een keer wilt passen, laat maar weten.

1 like

Horloge is sinds gister op mijn radar verschenen, maar toch al snel op mijn shortlist gegaan. Mocht ik in Nederland zijn en echt serieus geïnteresseerd zijn maak ik zeker gebruik van je aanbod. Hopelijk komt er nog eens een small seconds in rosé.

1 like

Dat mag altijd :+1:

Wellicht is dit nog een optie?

:point_down:

9 likes

Ook gezien, maar het gezichtje in combinatie met ‘het hartje’ is voor mij een no-go

1 like

De vraag is: Nog een 'lichte; wijzerplaat erbij of niet want heb al een behoorlijk aantal lichte wijzerplaten.

Staat van de collectie

Rolex op 36 Groen
Nomos club sport Groen
Citizen duikert Zwart
Casio F 91 Zwart
Tourby Zalm
Blancpain FF Blauw
JLC Reverso Blauw
Oris 65 Blauw

A Lange Sohne Licht
Hentschel 2 x Licht
Nomos Ahos Licht