Te dun voor een Ultra Thin? Lijkt me niet.
Nee, dik niet, maar zelfs dit bandje heeft vulling. Ik ken @Fate_Amenable_To_Change zn smaak qua cordovan en dat hoort wmb meer in de darkroom thuis
Zoiets bedoel je?
Net voor mijn Nomos besteld. Past inderdaad wel lekker bij de rest van m’n outfit.
Ik neig toch meer naar bruine matte croco.
Omega speedmaster laatste versie of een zenith shadow revival?
.
- Omega Speedmaster
- Zenith revival shadow
Ik dacht dat de discussie was of je zo’n daytona moest opofferen voor een speedy.
Hahaha dat was inderdaad een leuke uitslag in dat topic.
Zou hem even hier herplaatsen.
Links of rechts. Wit of zwart.
- Links de witte Daytona
- Rechts de zwarte speedmaster
Als hier die groene Safari had gestaan wist ik het wel, wat een gaaf ding is dat!
Maar die zwarte is wat saai, dus de Speedmaster gekozen.
Dus de speedmaster gekozen
Gewoon die witte speedy halen of een speedy tuesday. Basic zwart is die stepdial wel nodig.
Haha ten opzichte van die zwarte Zenith wel ja, de originele Speedy blijft gewoon een fantastisch horloge.
Tuesday, erg gaaf! Witte nog niet in het echt gezien, plaatjes oogt ie wat flets en zou ik de zwarte verkiezen boven de witte. Misschien als ik ze beide in de hand zou hebben ik anders zou beslissen.
Moderne speedy vind ik vlak zonder. Vintage is idd ander verhaal.
Zijn wij het helemaal eens!
Nu ik erover nadenk zou ik in d it geval voor de Speedmaster gaan. Op deze band vind ik de Zenith best wel saai. Ik meen een foto van jou gezien te hebben waarbij je een cognac-achtingen kleur band op de Zenith had zitten, dat maakt hem een stuk fraaier.
Dan moet je hem ook niet bij de ad onder slecht licht proeven, want dat doet hem al helemaal geen goed.
Eerlijk is eerlijk, de zwarte hesalite kwam er ook niet goed uit
Ja…. prachtig! Als ik hem zo zie twijfel ik….