Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Gewoon die witte speedy halen of een speedy tuesday. Basic zwart is die stepdial wel nodig.

1 like

Haha ten opzichte van die zwarte Zenith wel ja, de originele Speedy blijft gewoon een fantastisch horloge.

Tuesday, erg gaaf! Witte nog niet in het echt gezien, plaatjes oogt ie wat flets en zou ik de zwarte verkiezen boven de witte. Misschien als ik ze beide in de hand zou hebben ik anders zou beslissen.

2 likes

Ik vind die Tudor er wel erg fris uitzien. Dat zou mijn keuze zijn.

7 likes

Nietes

13 likes

Moderne speedy vind ik vlak zonder. Vintage is idd ander verhaal.

2 likes

Zijn wij het helemaal eens! :+1:

1 like

Nu ik erover nadenk zou ik in d it geval voor de Speedmaster gaan. Op deze band vind ik de Zenith best wel saai. Ik meen een foto van jou gezien te hebben waarbij je een cognac-achtingen kleur band op de Zenith had zitten, dat maakt hem een stuk fraaier.

1 like

Maar monochrome is ook serieus mooi. Irl.

12 likes

Dan moet je hem ook niet bij de ad onder slecht licht proeven, want dat doet hem al helemaal geen goed.

Eerlijk is eerlijk, de zwarte hesalite kwam er ook niet goed uit :grimacing:

4 likes

Ja…. prachtig! Als ik hem zo zie twijfel ik….

1 like

image
:white_check_mark: Anders, namelijk

LVMH Watch Week 2025: TAG Heuer introduces new chronographs to its  extensive Carrera collection

15 likes

Jaaa, dat gaat dus over saai vs saaier. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik vind de monochrome combinatie op die Zenith minder goed gelukt.

:point_up:t2: :100:

Ik heb heel erg on-LVA gestemd op die Rolex.

Beter bandje, betere foto ook. Hmja. Ik zou nog beginnen twijfelen zo :slight_smile:

Ruim mooier dan die twee inderdaad :ok_hand:t2:

2 likes

14 likes

Nee dank je. Teveel details die het voor mij niet doen.

Kast en glas is wel top!

Geil. Ik moet ook nog eens een Tom of Finland outfit regelen.

1 like

.
.

12 likes

Dat scheelt inderdaad al een slok op een borrel.

1 like

Gekozen voor de Speedy, was het vs de A3817 geweest dan had ik Zenith gekozen.

1 like

Het is ook niet een hele eerlijke keuze.

De speedy is berucht en beroemd. Iedereen heeft er 1 en zijn/haar moeder ook. Behalve ik.

Er zijn maar heel weinig mensen die de zenith irl hebben gezien.

Daarnaast blijft dat de speedy ook niet heel populair is als je er een oude Daytona naast zet, dus echt mooi is die ook niet. Alles is relatief en de inhoud van de portemonnee zal in het achterhoofd ook wel een rol spelen bij de keuze.

Het idee was dat ik een leuke ruil zou willen doen met iemand die een moderne speedy heeft tegen die top zenith. :crazy_face:

Maar ben bang dat die omega dan toch weer niet gaat beklijven. :joy:

2 likes

Godverse, nu heb je me doen omhoog scrollen en m’n stem aanpassen.

proud

Dat speelt bij mij nooit mee als ik stem tenzij er expliciet gevraagd wordt naar “value for money” of gelijkaardige heikneuterij. Ik ga toch geen van beiden kopen, in 99% van de polls. :smiling_face_with_tear:

Qua exoten-aantrekkingskracht speelt die Zenith toch wel in een andere divisie dan die Omega, dat staat buiten discussie. :smile:

1 like