Die 1926 in deze uitvoering is echt weergaloos mooi. Mooier dan de Mido die ook best leuk is.
De enige reden dat ik er niet een bezit is dat er geen microafstelling op de band zit, dan kan ik er niks mee.
(Heeft de mido overigens ook niet)
Die 1926 in deze uitvoering is echt weergaloos mooi. Mooier dan de Mido die ook best leuk is.
De enige reden dat ik er niet een bezit is dat er geen microafstelling op de band zit, dan kan ik er niks mee.
(Heeft de mido overigens ook niet)
Ik heb de Tudor 1926 in 36mm gehad met rosé wijzers. Het is echt een prachtig horloge. Stijlvol, maar met de blauwe wijzers zeker ook een sportieve look. Kan tevens goed op leer. Stalen band is comfortabel en 100m WR met schroefkroon is een veilig gevoel
Ik zou 'm halen
Foto voor de sfeer;
Bedankt voor jullie input, na 41 stemmen is het er niet gemakkelijker op geworden zie ik !
Ik zou in dut budget eerder iets anders kiezen, maar tussen deze 2, de Tudor.
Een vierkant horloge is leuk, maar gezien je het voor een speciale gelegenheid koopt, zou ik wel voor de tijdloze tudor gaan. Deze vind je over een lange tijd nog steeds wel mooi.
Bij deze Mido en de Ocean Star heb ik twijfels over de wijzerplaat. Op basis van foto’s ziet de wijzerplaat er een beetje goedkoop, grof en plastic-achtig uit. Vooral rond de indices:
De Mido is het leukere horloge, maar alleen vanwege bovenstaande zou ik toch voor de Tudor gaan.
Brrr. Dan liever croco.
Mijn antwoord op echt letterlijk alle horlogebanden-vragen is een platte shell cordovan strap. Geen structuur, geen opgeruwde reut, gewoon strak, zelf-oliënd en oersterk Cordovan.
Dat lijkt me de mooiste optie voor die JLC van @Kad
Wel in een andere kleur wijzers, denk ik.
Veel te dun voor dit horloge. Er moet een pietsie meer body aan zonder kitsch te worden.
Te dun voor een Ultra Thin? Lijkt me niet.
Nee, dik niet, maar zelfs dit bandje heeft vulling. Ik ken @Fate_Amenable_To_Change zn smaak qua cordovan en dat hoort wmb meer in de darkroom thuis
Zoiets bedoel je?
Net voor mijn Nomos besteld. Past inderdaad wel lekker bij de rest van m’n outfit.
Ik neig toch meer naar bruine matte croco.
Omega speedmaster laatste versie of een zenith shadow revival?
Ik dacht dat de discussie was of je zo’n daytona moest opofferen voor een speedy.
Hahaha dat was inderdaad een leuke uitslag in dat topic.
Zou hem even hier herplaatsen.
Links of rechts. Wit of zwart.
Als hier die groene Safari had gestaan wist ik het wel, wat een gaaf ding is dat!
Maar die zwarte is wat saai, dus de Speedmaster gekozen.
Dus de speedmaster gekozen