Een 90’s Zenith Prime of El Primero kan ook in die prijsklasse
Mag ik deze Staudt toevoegen
Afgaande op de plaat de Excelsior gekozen. Zo een verticaal geborstelde plaat kan al eens leuk zijn. Heeft wat weg van de plaat van mijn tetra. De kast en verhouding van de vulcain staan me dan weer meer aan.
Tjonge dat is lastig.
In dit segment zou ik dan toch echt wel gaan zoeken naar een hele mooie vintage.
Heuer of girard perregaux ofzeaux
De Lebois als totaal ontwerp netjes, mooi uurwerk. Vulcain aardig, maar vind die subdials net teveel tussen de uurmarkering gezet, en dat Trademark bij incabloc… Ik vind dat zo jammer bij hun horloges, laat het dan weg. Excelsior Park, mwah saai.
Nog een suggestie
Thx. Goede looks, maar qua dimensies gaat dit geen match zijn.
Zeer tof model!
Ik ben al bijna een jaar op zoek naar de ultieme chronograaf. Column wheel, vintage vibe, niet groter dan 40mm, race-inspiratie, liefst van een merk met enige heritage en maximaal 6.5K. Al in het begin van mijn zoektocht werd mijn aandacht getrokken door de Tag Heuer Carrera glassbox. In de eerste instantie de blauwe, en na omzwervingen langs andere merken en zelfs een mislukte aankoop van een Yema Rallygraf was ik er zeker van dat het de reverse panda variant van de glassbox moest worden. Ik moest alleen nog even op die koop-knop rammen.
En toen kwam TH met een geweldige panda variant. En nu weet ik het dus even niet meer. Help!
- Reverse panda
- Panda
- Overig, namelijk:
Die bovenste, met grote afstand.
Die zwarte dial is prachtig, maar zo zonde van die datum op 12. Anders was het een perfecte chrono.
Ja de Daytona Killer. Ik weet t nog goed toen ie uitkwam.
Ik heb gisteren ‘The Fall Guy’ gezien, met Ryan Gosling. Super leuke film, vond ik (en mijn vrouw vond dit trouwens ook). Maar ik kon mijn ogen maar niet afhouden van die geweldige reverse panda Carrera die hij droeg. Wat een geweldig horloge! Vind de nieuwe panda ook wel heel gaaf en een stalen band erbij is ook niet verkeerd. Maar misschien toch maar de reverse.