Ik vind de Fears wel een veel strakker uitziend horloge (maar de prijs is er dus ook naar). Bracelet is mooier, indices, wijzers en kastvorm zijn subtieler. Eigenlijk gewoon een heel vet horloge, ik kende 'm niet. Maar 3x zo duur? Dat vind ik hem dan weer niet waard.
Deze kleur wijzerplaat is uiteindelijk ook nooit een blijvertje denk ik. De aangedragen Seiko KS is wellicht een hele vette alternatieve optie
Dank. Nee nog nooit gezien in t echten zie m ook niet zo een twee drie meer op de site van Seiko staan. En als ik op iets soort gelijkt zoek op de site kom ik prijzen va €1700 tot t dubbele tegen.
Ik ben op zoek naar een mooie quartz van bescheiden formaat. Mijn oog valt op de HAQ modellen van the citizen en grand Seiko. Benieuwd naar jullie mening;
Neem dan wel de Grand Seiko waar alleen de naam Grand Seiko op staat. Hele volksstammen hier gaan gelijk gillen dat het dan niet klopt, maar 2 x Seiko op een wijzerplaat? Nee.
Als ik een GS koop koop ik een GS. Niet een Seiko waar Grand Seiko op staat.
Verder een prachtig horloge, wil hem nog steeds heel graag, alleen ik wil geen quartz