PRX zit in de collectie omdat ik ook weleens een horloge wil dragen dat minder kostbaar is. Maar da’s niet zo heel vaak. Staat ook verder los van mijn overpeinzingen.
Dat kan inderdaad wel, foto blijft maar foto. Maar op de dubbele polsfoto eronder zou ik nog altijd zonder enige twijfel voor de bovenste met sobere stick indices gaan.
Dat klopt. Alleen zijn het geen goeie looks. In het echt ook niet. Het is een wat koddige implementatie, zo zou ik ondanks het aardige palet de Wimbledon dial ook nooit overwegen. Maar ja, ik ben dan zo’n hork die, als ik al een DJ kocht, gewoon een 36mm palmbladeren-dj zou configureren met gladde bezel en oyster band.
Waarna ik die oyster band ook nog eens integraal zou brushen/satineren, want PCL is ook cray cray. Eigenlijk zoek ik een soort SBGX in olijfgroen.
Een zeer realistische optie, die ik hier nog niet heb genoemd. De pest is dat ik dan een nos achtige 2961 wil, maar die is erg lastig te vinden, of m.i. erg prijzig. Maar fraai zijn ze zeker!
Ja, dat is het wel een beetje. Nou weet ik ook dat ze op de fotos nooit helemaal lekker uit de verf komen.
Als je er een in handen hebt dan is het soms wel een ander verhaal bij GS. Voor dit model kan je dan wel even naar Japan vliegen want bij mijn weten kan je deze nergens even lekker passen.
Lastig verhaal
Of je moet met je grote blauwe ogen en een fles chablis onder de arm naar de Noordoostpolder maar dat gaat ook wel weer wat ver