Ook tof. Iets meer jaren 80 Chinees restaurant, zwart met goud, maar toch tof.
En een oude Mercedes met hoogpolig tapijt onder de sokken. Spot on! Je kent me ook zo goed.
Soort zoekt soort. Ik kom ook graag in dat soort tenten.
Het is weer even geleden. In obscure horecagelegenheden met niet te begrijpen menukaarten.
Die Santos is diegene van de vier die ik net zou vrijstellen van inruildrang. PRX doet me niks en vind ik een heel vreemde eend in dat viertal. Tudor met spiegelei, tsja. Rolex is nog wel knap, en toffe kleur, maar zou onmenselijk veel mooier zijn zonder die Romeinse indices. Die Santos is James Bond in horlogevorm, te cool om zich een reet aan te trekken van de rest.
Ongekeerd dus. Alles houden of ongeacht welke buiten de Santos eruit.
Yep.
Dat geeft hem nu juist de looks. Op foto’s minder, maar in het echt
Sinds gisteren ken ik iemand die ook voorzichtig die kant op schuift, toch @Watchabano
PRX zit in de collectie omdat ik ook weleens een horloge wil dragen dat minder kostbaar is. Maar da’s niet zo heel vaak. Staat ook verder los van mijn overpeinzingen.
Dat kan inderdaad wel, foto blijft maar foto. Maar op de dubbele polsfoto eronder zou ik nog altijd zonder enige twijfel voor de bovenste met sobere stick indices gaan.
Dat klopt. Alleen zijn het geen goeie looks. In het echt ook niet. Het is een wat koddige implementatie, zo zou ik ondanks het aardige palet de Wimbledon dial ook nooit overwegen. Maar ja, ik ben dan zo’n hork die, als ik al een DJ kocht, gewoon een 36mm palmbladeren-dj zou configureren met gladde bezel en oyster band.
Waarna ik die oyster band ook nog eens integraal zou brushen/satineren, want PCL is ook cray cray. Eigenlijk zoek ik een soort SBGX in olijfgroen.
staan bij de Tourby die indices op 12 nu scheef?
Zkrs, ruilen?
De gouden PRX doet me niets, maar prijs kwaliteit is hij wel goed. En zal je niet onnoemelijk veel budget opleveren. Dus laten maar.
De blauwe DJ vind ik mooi met gewone indeces.
Santos heeft een eigen smoel en historiek.
BB, mooi hologe, maar m.i. duur voor een duiker.
Wat zijn de opties dan? DJ en BB inruilen voor je TT DJ en een tricolore (blauwe) ZEP
Een zeer realistische optie, die ik hier nog niet heb genoemd. De pest is dat ik dan een nos achtige 2961 wil, maar die is erg lastig te vinden, of m.i. erg prijzig. Maar fraai zijn ze zeker!
Mooi bij een ander
Dan is het inderdaad lastiger zoeken, maar zeg nooit nooit
Zonder meer de AK. De maat draagt zalig en hij is zo doortimmerd van eenvoud, dat het weer cool wordt.
De Aqua Terra natuurlijk! Duh!
Dat ziet er wel naar uit idd