Ik heb dat denk ik met alle Speedmasters. Ik moet ook elke keer zoeken wat er nu weer voor nieuwe variant bedacht is van dit meest uitgemolken model ever ooit. Mij niet bellen
Verschillende 65 gehad, en zal er ook wel weer eens komen. Blijven een speciaal plekje in mijn horlogehart houden. Onlangs wel gecharmeerd geraakt van de vulcain. Qua aanschaf een stuk vriendelijker en misschien ook wel betere afmetingen (geldt iig voor mijn pols). Gooi daar ook nog eens een uitvoering in het goud bij en je hebt zomaar eens mijn volgende aankoop. Moet zeggen dat ik de ‘verzonken’ bezel net iets mooier vind
Een vd mooiste integrated steel sports watches, met een van de weinige geslaagde open wijzerplaten naar mijn smaak, vs de Zeytona…
Ik zou dolgelukkig zijn met die defy en heel welgemeend ‘meh’ zijn met de chronomaster.
Die witte Speedy 57 is dus gewoon een Panda versie van hetzelfde horloge wat Omega al maakte voordat de race bestond. De eerste Daytona autorace werd in 1959 gereden, dat horloge was er in 1957.
Een horloge uit 1963, wat als een soort van Omega 1957 hommage gezien zou kunnen worden, maar dan met een goedkoper wijzersetje.
Voor wie nu wil gaan ouwenelen over wie de Panda dial uitgevonden heeft, ja, dan moet je aan Breitling denken. De mensen die überhaupt de dual-pusher chronograaf uit hebben gevonden, zeg maar.