Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

De Cartier Santos. Een icoon! Mijns inziens komt dit model in two tone het beste tot zijn recht in de klassieke configuratie.

Maar welke? Ik zie mannen over het algemeen alleen lopen met de large. Het lijkt wel of het ontwerp dan niet in verhouding is. Ik vind het mooi om nog een deel van de band te zien.

Wat vinden jullie?

Cartier Santos two tone
    • Santos medium
    • Santos large
0 stemmers

1 like

Raar. Het lijkt op HF nochtans een vrij algemeen gehoorde stelling dat tenzij je hele brede polsen hebt, de Medium de sweet spot is. Voor mij zou een Large sowieso nooit kunnen want 17cm op een warme dag, wat goed uitkomt want ik vind het datumvenster daar geen verbetering van het uitzicht :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja ik heb 18 cm polsen maar vind de medium ook veel eleganter en helemaal in two tone.

Jij snapt het concept nog niet precies? Het is de bedoeling om 2 of meerdere horloges naast elkaar te zetten vergezeld met een pol,zodat de menigte kan kiezen welk horloge ze van de het rijtje zouden verkiezen.

Niet nodig. Ik kies de andere optie

10 likes

:joy:

Dat degene die verzon dat de Large een datumvenster nodig had geen eindejaarspremie verdient. En eigenlijk ook geen kerstpakket.

5 likes

En verplicht moet parkeren in de hoek aan het eind van de parking. Naast het rioolputje. Onder de lantaarnpaal waar de vogels met gevorderde incontinentie kamperen. :v:

4 likes

:joy::joy::joy:

1 like

:joy::joy::joy:

M’n favoriete grab-n-go is deze Tissot T690 Titanium; Niet per se moeders mooiste, maar gewoon een lekker horloge; licht, comfortabel en er niet snel te saai.

Nu kan er altijd nog wel een horloge bij dus ik zit wel eens met de gedachte te spelen om er nog een andere variant bij te kopen:

• T670
  • T770
  • T790
  • Niet doen, voegt niks toe :smirk:
0 stemmers

T670:

T770:

T790:

3 likes

Maak eens een battle aan met alle verfijnde bling in dit topic en deze

Dan kunnen we eens zien of die alle verfijnde bling in dit topic verslaat :joy::joy:

Eh… De overige eigenlijk ook niet. Ik onthoud mij van stemmen. Ik verwacht dat jij wel een voorkeur hebt voor een van de 3. Kies die!

5 likes

Nou, eigenlijk is het gewoon verzameldrang en vind ik optie 4 de beste optie. Maar ja, als jullie nou zeggen dat een van de drie andere opties beter is :innocent: :sweat_smile:

3 likes

Platina Rolexen zullen winnen, die gaan tot 270 gram. Dus opstellen in rijen van 3.

1 like

Nee, ik ben nog maar pas lid. Ik dacht dat ik in zo’n klassieke Rolex/Tudor/Omega partizanentoestand terecht zo komen. De kasten hebben daar loungebanken en kaartverkoop, vanwege de massa’s die daar op gejaagd worden.

1 like

Oh…. Je spreekt alleen over gewicht?

Waaarom doe je dat? Wat heeft dat nou voor een nut?

Wat is daar mis mee? Vindt je dat geen leuke horloges?

Ik ben pas lid en dit was gewoon een flauwe battle-less interruption. Kiezen uit voorgestelde alternatieven is niet echt een battle, meer een meningsverschil.

1 like

De eerste vind ik teveel weg hebben van de Teutonic speedmaster en de tweede te druk (lijkt wel een Casio met al die tekst over wat ie kan). Derde is gewoon cool. Voegt niets toe natuurlijk net als 95% van de horloges die mensen op dit forum hebben.

2 likes