Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

:joy:

Dat degene die verzon dat de Large een datumvenster nodig had geen eindejaarspremie verdient. En eigenlijk ook geen kerstpakket.

5 likes

En verplicht moet parkeren in de hoek aan het eind van de parking. Naast het rioolputje. Onder de lantaarnpaal waar de vogels met gevorderde incontinentie kamperen. :v:

4 likes

:joy::joy::joy:

1 like

:joy::joy::joy:

M’n favoriete grab-n-go is deze Tissot T690 Titanium; Niet per se moeders mooiste, maar gewoon een lekker horloge; licht, comfortabel en er niet snel te saai.

Nu kan er altijd nog wel een horloge bij dus ik zit wel eens met de gedachte te spelen om er nog een andere variant bij te kopen:

• T670
  • T770
  • T790
  • Niet doen, voegt niks toe :smirk:
0 stemmers

T670:

T770:

T790:

3 likes

Maak eens een battle aan met alle verfijnde bling in dit topic en deze

Dan kunnen we eens zien of die alle verfijnde bling in dit topic verslaat :joy::joy:

Eh… De overige eigenlijk ook niet. Ik onthoud mij van stemmen. Ik verwacht dat jij wel een voorkeur hebt voor een van de 3. Kies die!

5 likes

Nou, eigenlijk is het gewoon verzameldrang en vind ik optie 4 de beste optie. Maar ja, als jullie nou zeggen dat een van de drie andere opties beter is :innocent: :sweat_smile:

3 likes

Platina Rolexen zullen winnen, die gaan tot 270 gram. Dus opstellen in rijen van 3.

1 like

Nee, ik ben nog maar pas lid. Ik dacht dat ik in zo’n klassieke Rolex/Tudor/Omega partizanentoestand terecht zo komen. De kasten hebben daar loungebanken en kaartverkoop, vanwege de massa’s die daar op gejaagd worden.

1 like

Oh…. Je spreekt alleen over gewicht?

Waaarom doe je dat? Wat heeft dat nou voor een nut?

Wat is daar mis mee? Vindt je dat geen leuke horloges?

Ik ben pas lid en dit was gewoon een flauwe battle-less interruption. Kiezen uit voorgestelde alternatieven is niet echt een battle, meer een meningsverschil.

1 like

De eerste vind ik teveel weg hebben van de Teutonic speedmaster en de tweede te druk (lijkt wel een Casio met al die tekst over wat ie kan). Derde is gewoon cool. Voegt niets toe natuurlijk net als 95% van de horloges die mensen op dit forum hebben.

2 likes

Ah zo. Ok.
Tja wat zal ik zeggen. Jaren geleden hadden we Ralph onder ons. Aka @3113 (rlc)

En ja die is de battle ooit gestart. Zoek maar eens het eerste topic wristbattles. Leuk om terug te lezen.

NB het is zeer gepast om als je reageert op iemand, dat je zijn post ook liked. Zou je dat nog even willen doen?

2 likes

Zijn goede horloges, maat te duur. Dát zijn nou klokkies die battles uitlokken. Geweldig amusement vind ik dat.

1 like

Hier gaan we al. Op de meeste schrijf je een beetje of helemaal niks af. Wat is dan te duur?

Bedoel je dat het een absoluut groot bedrag is wat je in eerste aanleg moet neerleggen voor een Rolex/tudor/omega?

1 like

We gaan weer eens een echte battle aanmaken.

Keuze genoeg en kijken hoe de gemiddelde smaak evolueert.

Battle. JLC - Zenith
  • Jaeger leCoultre deep sea Chronograph
  • Zenith manufacture edition
0 stemmers

.

Laat aub ook even weten wat je motivatie is voor welke keuze.

Beide overigens inhouse. :sunglasses:

7 likes

Een stalen Rolex of een basic Speedmaster zijn met 5000 Euro goed betaald, en een Tudor met 2800. En dat hebben ze ooit ook gekost en dan heb ik het over minder dan 10 jaar geleden. Die dingen zijn zo duur gemaakt omdat is gebleken dat mensen ze voor dat geld nog steeds kopen. Mensen hebben gewoon niet de discipline om die dingen dan te laten liggen. Als de horloges na prijsverhoging in de winkel bleven liggen, dan zouden fabrikanten zich bedenken. Dat is wel grappig, dat de gretigheid van kopers de koopwaar onbereikbaarder heeft gemaakt.

1 like