Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Wat vinden jullie het best passend bij de Flightmaster, de originele ofwel de Senator of de Lincoin van Uncle Straps?

ORIGINEEL

SENATOR

LINCOIN

• ORIGINEEL
  • SENATOR
  • LINCOIN
0 stemmers

En toch wil niemand hem uit het blauw oppikken, zelfs niet tegen een zeer scherpe prijs…

Het is de markt niet zullen we maar zeggen!

3 likes

Als ik het geld ervoor beschikbaar zou hebben had ik het gedaan maar ben nu rustig aan het sparen naar een horloge dat de helft van de prijs is :sweat_smile:

3 likes

En dat is helemaal top natuurlijk! Mooi om naar iets uit te kijken!

1 like

Ik kan niet kiezen. :melting_face:

Grand Seiko
  • SBGW283 (blauwe dresser)
  • SBGM221 (GMT)
0 stemmers
2 likes

Da’s een lastige. De blauwe vond ik bij het passen tegenvallen, zeker in een direct vergelijk met zijn grote broer (ref SBGA0407G). Die GMT vond ik indrukwekkend, maar te dik.

2 likes

Vind de GMT eigenlijk mooier, maar ik ben geen fan van de datum en als ik dan toch moet kiezen ga ik voor blauw…

1 like

Ik vind die blauwe tof maar ik vond een lichtblauwe plaat erg lastig te combineren met leren banden.

1 like

Ja en nu is dit model er natuurlijk in nog veel meer platen. Maar ik vond het blauw zelf juist wel fris. Ik dacht aan een donkerblauw bandje?

'Hmm ja eigenlijk moet ik hem ook gewoon eens in het echt zien. Is het blauw misschien té lichtblauw?

5 likes

Je komt al in de buurt.

Mocht 1-2mm dunner, maar best smaakvol!

9 likes

In dit geval makkie, de blauwe. Die GMT is te dik en minder mooi! Zou wel een BOR band halen bij die blauwe :heart_eyes:

Lastig lastig. Ben niet echt opzoek naar nog een klapper aka + 10 k en of goud.

JLC mit moon hoop ik volgen jaar tegen t lijft te lopen. Dank iedereen voor t stemmen. Een duidelijke winnaar. :slight_smile:

1 like
battle of the 39’s
  • tudor pelagos 39
  • tudor black bay 58 blue
0 stemmers
1 like

(foto geleend van perpetual passion, gevonden op de site)

7 likes

BB58, al zou ik de zwarte uitvoering kiezen. Dat ding heeft bakken retro-charme. Niks ten nadele van de Pelagos 39 overigens, maar ik heb denk ik toch gewoon minder met modernere duikers.

8 likes

snowflake + rondjes :face_vomiting: of een dial die wel in balans is, makkelijke keuze :wink:

2 likes

Na mijn vrijage met de Citizen barnacle/challange diver Titanium zou ik meteen voor de Pelagos gaan, wat een geweldige toolwatch. Dat was de enige non-g-shock die ik gewoon droeg als een g-shock. Je kan er de wereld mee aan, dat gevoel krijg je.

1 like

Welke kleur Bark&Jack Nato voor mijn Hamilton?

• Mustard yellow
  • Grey
0 stemmers
1 like

Een limited edition welke nu een beetje op begint te raken. Heeft Hamilton (icm Engineered Garments) per toeval de ultieme daily field watch gemaakt?

De specs spreken in het voordeel…

36mm & 43.2mm L2L
Full titanium
No date & mooie vlakke plaat
100M WR
H10 automatic

Wat is de mening van het HF?

• Grab it while you can!
  • Meh…
0 stemmers
3 likes

Momenteel ben ik aan het rondkijken voor mijn volgende aankoop. Onderstaande 3 staan bovenaan mijn lijst. Heel verschillend vandaar nog veel twijfel. Welke heeft jullie voorkeur?

Omega Seamaster zwart

Tudor BB58 zwart

Tudor BB Chrono wit

• Omega Seamaster zwart
  • Tudor BB58 zwart
  • Tudor BB Chrono wit
0 stemmers
4 likes