Wat vinden jullie het best passend bij de Flightmaster, de originele ofwel de Senator of de Lincoin van Uncle Straps?
ORIGINEEL
SENATOR
LINCOIN
- ORIGINEEL
- SENATOR
- LINCOIN
Wat vinden jullie het best passend bij de Flightmaster, de originele ofwel de Senator of de Lincoin van Uncle Straps?
ORIGINEEL
SENATOR
LINCOIN
En toch wil niemand hem uit het blauw oppikken, zelfs niet tegen een zeer scherpe prijs…
Het is de markt niet zullen we maar zeggen!
Als ik het geld ervoor beschikbaar zou hebben had ik het gedaan maar ben nu rustig aan het sparen naar een horloge dat de helft van de prijs is
En dat is helemaal top natuurlijk! Mooi om naar iets uit te kijken!
Da’s een lastige. De blauwe vond ik bij het passen tegenvallen, zeker in een direct vergelijk met zijn grote broer (ref SBGA0407G). Die GMT vond ik indrukwekkend, maar te dik.
Vind de GMT eigenlijk mooier, maar ik ben geen fan van de datum en als ik dan toch moet kiezen ga ik voor blauw…
Ik vind die blauwe tof maar ik vond een lichtblauwe plaat erg lastig te combineren met leren banden.
Ja en nu is dit model er natuurlijk in nog veel meer platen. Maar ik vond het blauw zelf juist wel fris. Ik dacht aan een donkerblauw bandje?
'Hmm ja eigenlijk moet ik hem ook gewoon eens in het echt zien. Is het blauw misschien té lichtblauw?
In dit geval makkie, de blauwe. Die GMT is te dik en minder mooi! Zou wel een BOR band halen bij die blauwe
Lastig lastig. Ben niet echt opzoek naar nog een klapper aka + 10 k en of goud.
JLC mit moon hoop ik volgen jaar tegen t lijft te lopen. Dank iedereen voor t stemmen. Een duidelijke winnaar.
BB58, al zou ik de zwarte uitvoering kiezen. Dat ding heeft bakken retro-charme. Niks ten nadele van de Pelagos 39 overigens, maar ik heb denk ik toch gewoon minder met modernere duikers.
snowflake + rondjes of een dial die wel in balans is, makkelijke keuze
Na mijn vrijage met de Citizen barnacle/challange diver Titanium zou ik meteen voor de Pelagos gaan, wat een geweldige toolwatch. Dat was de enige non-g-shock die ik gewoon droeg als een g-shock. Je kan er de wereld mee aan, dat gevoel krijg je.
Een limited edition welke nu een beetje op begint te raken. Heeft Hamilton (icm Engineered Garments) per toeval de ultieme daily field watch gemaakt?
De specs spreken in het voordeel…
36mm & 43.2mm L2L
Full titanium
No date & mooie vlakke plaat
100M WR
H10 automatic
Wat is de mening van het HF?
Momenteel ben ik aan het rondkijken voor mijn volgende aankoop. Onderstaande 3 staan bovenaan mijn lijst. Heel verschillend vandaar nog veel twijfel. Welke heeft jullie voorkeur?
Omega Seamaster zwart
Tudor BB58 zwart
Tudor BB Chrono wit