LVA
27 november 2024 om 07:47
3101
Absoluut niet.
MAAR HIER WEL! Daar dient het draadje voor tenslotte. Onmogelijke keuzes met de loop van de revolver tegen het achterhoofd
Ik heb ook de dresser gestemd over de duiker, domweg omdat duikers vaker niet dan wel mijn meug zijn. Maar had er een vrolijke oranje of groene Doxa gestaan, wie weet.
3 likes
F-91W
27 november 2024 om 08:37
3103
Helemaal akkoord. Het mag zelfs wat gewaagder voor mij
Brick
27 november 2024 om 08:55
3104
Fate_Amenable_To_Change:
Nu vraag ik me af wat de resultaten waren geweest als je diezelfde SPB tegenover een Frederique Constant moonphase in quartz of een simpele Nomos Club had gezet.
Andersom, wat er gebeurd was als je de JLC tegen een Rolex Submariner had gezet.
En ten derde: wat als je de vraag had gesteld zonder begeleidende foto’s of nadere kwalificatie van een simpele dresser of duiker?
Probeer het eens! Maak die poll maar aan!
Brick
27 november 2024 om 08:56
3105
Simpele dresswatch, maar wel volgoud dan.
Al gedaan. Het lijkt er op dat de resultaten dichter bij elkaar in de buurt zitten, al scheelt het maar een paar procent.
1 like
LVA:
Duits ten top, eigenlijk. Piekfijn in orde, en toch absoluut nul kans op een hologe-erectie, zeg maar
Meest nauwkeurige beschrijving van de Duitse horloge scène,
Gewoon GOED … Maar niet per se spannend.
1 like
Bij die groene lijkt het wel alsof er een compleet ecosysteem onder de wijzerplaat zou kunnen zitten. Een habitat of terrarium ?
Heel levendig iig! Prachtig
De The Citizen x Sir David Attenborough collab. Ik hou er van.
1 like
LVA
27 november 2024 om 09:36
3110
+1 hiervoor. Ik heb weinig met Citizen, maar mensenlief, die groene? Dat is een fenomeen. Die huppelt qua coolheidsfactor van de wijzerplaat rondjes rond horloges van 10x de prijs en nog een schop onder de reet erbij.
En op elk uur een prerecorded geriatrische voice clip in BBC natuurdocu commentaar stijl. “As the sun advances across the sky, time hath passed yet again - it is now eleven o’clock”.
Ik zou die kopen, dedjie.
3 likes
LVA:
Ik zou die kopen
Ik ook. Beste sonnerie ooit. In het geval van een alarm horloge graag de kreet “and with that, the mating ritual has begun ”.
6 likes
Doet mij denken aan de inbetweeners, geniale Engelse film/serie
1 like
Guapo
28 november 2024 om 18:17
3113
Is een beetje geluk hebben maar zou moeten lukken.
SwissToni:
grote quartzversie
Ook tof hoor. Wat sportiever dan de Cartier.
Kortom, ik ben er nog niet uit… Heb ook nog een heel ander alternatief op het oog…
2 likes
Dat vraagt om een battle!
1 like
Guapo
28 november 2024 om 20:08
3115
Eigenlijk wel. Ff checken of ik die niet al eens eerder heb gedaan.
1 like
Battle of the bands…? lekker Engels
Fight!
1 like
Momenteel heb ik deze horloges.
Ik overweeg de Seamaster en Speedmaster te verkopen om voor een Yachtmaster te gaan met blauwe plaat.
Yachtmaster!
Omega’s houden
2 likes
Kad
6 december 2024 om 07:27
3119
AK en seamaster inruilen voor een YM?
5 likes
Heb ik aan gedacht maar vind de AK te leuk!
Seamaster weg doen en Speedy houden en YM er in.
4 likes