- zwart
- wit
De JLC band voldoet me niet, en ik wil upgraden naar iets dat beter is … maar ben er nog niet aan uit welke kleur. Wat zijn jullie voorkeuren?
Ik vind jouw alternatieven allemaal niet mooi met de grove structuur. Ik zou iets verfijnders beter vinden passen bij zon mooie dresser.
Ja, wel eens eigenlijk. Ik zeg cognac suède.
Het karakter van de JLC is clean and simple. Ik denk dat een kleurrijk bandje met drukkere structuur dit niet weg zal nemen.
Heb je suggesties?
Ik dacht dat die structuur wel zou meevallen, zie een voorbeeldje van iets grover
Eens met Koen dat Suède een mooie optie zou kunnen zijn. En dan zou je een wat stoerder kleurtje kunnen kiezen. Bijvoorbeeld deze van Molequin:
Of, omdat jij een klassieke jongen bent, deze:
Wat ik zelf een supertof bandje vind, en wat volgens mij prima op de JLC zou passen is deze van Bulang:
Suède van Molequin, met die box stitching, is sowieso altijd mooi.
Maar tegenwoordig ga ik meestal voor strps.watch, scheelt toch weer een kleine 100 euro per stuk:
Maar die hebben enkel 18mm en 20mm.
Heb intussen 3 horloges met 19mm.
Nu, misschien moet ik iets nemen dat past bij mijn nieuwste nette schoenen.
Eens met Jasper en Koen. Kijk eens naar de mogelijkheden en voorbeelden die JLC zelf aanbiedt op hun site. Kostbaar maar wel prachtig
Textiel kan idd ook wel wat zijn.
Lap, strap bandits zijn 19mm vergeten in hun gamma.
Een uitdrukking die ik eigenlijk alleen in Suske & Wiske strips tegenkwam, vroeger.
U bent een Belg?
anders, namelijk…
Die Omega’s vind ik niet heel fraai, persoonlijk. Er is natuurlijk een iconisch vierkant horloge dat er echt een héél stuk beter uitziet.
Schuldig
Ja, lap…
Ik wist het.
Ik zag het vermoeden in je ogen als ik met je sprak.
Knappe Doxa