Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Zwart of wit?

• zwart
  • wit
0 stemmers
1 like

De JLC band voldoet me niet, en ik wil upgraden naar iets dat beter is … maar ben er nog niet aan uit welke kleur. Wat zijn jullie voorkeuren?

1 like

Ik vind jouw alternatieven allemaal niet mooi met de grove structuur. Ik zou iets verfijnders beter vinden passen bij zon mooie dresser.

5 likes

Ja, wel eens eigenlijk. Ik zeg cognac suède.

2 likes

Het karakter van de JLC is clean and simple. Ik denk dat een kleurrijk bandje met drukkere structuur dit niet weg zal nemen.

1 like

Heb je suggesties?

Ik dacht dat die structuur wel zou meevallen, zie een voorbeeldje van iets grover

3 likes

Eens met Koen dat Suède een mooie optie zou kunnen zijn. En dan zou je een wat stoerder kleurtje kunnen kiezen. Bijvoorbeeld deze van Molequin:

Of, omdat jij een klassieke jongen bent, deze:

Wat ik zelf een supertof bandje vind, en wat volgens mij prima op de JLC zou passen is deze van Bulang:

15 likes

Suède van Molequin, met die box stitching, is sowieso altijd mooi. :ok_hand:t2:

Maar tegenwoordig ga ik meestal voor strps.watch, scheelt toch weer een kleine 100 euro per stuk:

7 likes

Maar die hebben enkel 18mm en 20mm.
Heb intussen 3 horloges met 19mm.

Nu, misschien moet ik iets nemen dat past bij mijn nieuwste nette schoenen.

3 likes

Eens met Jasper en Koen. Kijk eens naar de mogelijkheden en voorbeelden die JLC zelf aanbiedt op hun site. Kostbaar maar wel prachtig

4 likes

Textiel kan idd ook wel wat zijn.

Lap, strap bandits zijn 19mm vergeten in hun gamma.

1 like

Een uitdrukking die ik eigenlijk alleen in Suske & Wiske strips tegenkwam, vroeger.
U bent een Belg? :belgium:
SUSKE EN WISKE IN BIERLAND • Bière Grand Cru

image

:white_check_mark: anders, namelijk…

Die Omega’s vind ik niet heel fraai, persoonlijk. Er is natuurlijk een iconisch vierkant horloge dat er echt een héél stuk beter uitziet. :person_shrugging: :racing_car: :checkered_flag: :sunglasses:
Tag Heuer Monaco Calibre Heuer 02 Titanium DLC, Black Dial - With Box And  Papers - 24 Months Warranty CBL2180.FC6497 2022

5 likes

Schuldig

3 likes

Ja, lap…

Ik wist het.

4 likes

Ik zag het vermoeden in je ogen als ik met je sprak. :joy:

3 likes

Knappe Doxa :ok_hand:

2 likes

:face_holding_back_tears:

2 likes