Ik neem aan dat @rorymoer refereert aan:
Heuer Carrera
Breitling top time
Universal Genève Nina rindt
Etc
Mooi he?
Ik neem aan dat @rorymoer refereert aan:
Heuer Carrera
Breitling top time
Universal Genève Nina rindt
Etc
Mooi he?
Ja, erg mooi. Maar hadden jullie het daar ook over? Ik zat met de nieuwe Daytona in mijn hoofd.
Exact. Los van de ‘externe’ tachymetre bezel had elke willekeurige naam op de wijzerplaat kunnen staan. Een 36-37mm pump pusher chrono is nou niet bepaald uniek. Wel erg mooi overigens. Voor de prijzen van een Carrera, UG Compax, etc. een prima horloge, maar niet voor tienduizenden euro’s
Nee ging om de vintage. Modern is de daytona een icoon waar de rest op wil lijken, niet andersom.
Dat is waar de ‘wereld’ er dus anders over denkt.
(Waarbij de UG overigens wel erg gewild is)
(De heuer daadwerkelijk mooi is)
(De Breitling in de kliko kan. Die is gewoon leuk meer ook niet )
Ik verzin het ook niet hè. Maar die singer dial icm die kast van Rolex is gewoon magisch.
Heuer komt een beetje in de buurt, maar daar is het historisch gewoon anders mee afgelopen. De re edition is ook mooi, maar het is gewoon geen Rolex. Je kan er een hekel aan hebben maar tja die Wilsdorf heeft dat toch goed in de markt gezet. En nog steeds. Ze dansen boven aan de top.
Harde woorden, maar geef die man eens ongelijk.
Kijk ik ben helemaal wild van dit horloge:
Maar heel eerlijk die kast is gewoon saai en eenvoudig ontworpen. Niks bijzonders.
Het is duidelijk dat het niet om de kast draait, inderdaad, maar dat deert niet. Prachtig ding.
Is ook het mooiste. Zeker nu met de gekozen voorbeelden!!
Maar het ging even om het vergelijk met andere saaie en eenvoudige kasten.
Dito bij Patek en VC etc. Eenvoudige kasten vind ik het mooiste.
Alhoewel. …
Deze battle bij jou om de hoek was lastig hoor.
Help me eens even, geheel vrijblijvend.
Ik heb trek in Zenith. Mocht er eentje komen, dan gaat er een Datejust uit.
Welke DJ zouden jullie uitzwaaien, maar vooral: welke Zenith kiezen jullie?
Ik zou de blauwe DJ houden, dan heb je een mooi kleurenpalet.
Geen fan van romeinse cijfers, als er gekozen moet worden tussen de DJs dan die (ookal is hij alsnog heel cool). Ik had de Cartier opgeofferd.
Die defy is eigenlijk fascinerend. Eerst dacht ik ‘meh’ maar als je langer kijkt vallen je steeds meer mooie dingen op. Ook best een originele keuze.
Die DJ’s zijn allebei in te lekkere conditie om nu al afscheid van te nemen eigenlijk. Misschien toch wachten en doorsparen, of de tank slachtofferen.
Het beste advies, maar een lastige combi met mijn ongeduld
De zenith cappuccino. Ik heb die nu een paar keer gezien en echt heel cool. Ok die ladder band is een beetje rammeling, maar eenmaal om de pols geweldig.
Tja en welke dj…. Poh dat vind ik pas de lastige vraag.
Rolesor is cool dus hou die maar.
Maar beter is inderdaad beide houden en de cartier opofferen. Die koop je morgen ook weer zo terug.
Dit soort foto’s helpen mij niet
is geen optie. Die klopt voor mij aan alle kanten.
Blauwe DJ houden in dit geval…
Of dit is ook een goede optie, maar daar zit iets van eigen belang in