Ik snap dat het geen allemansvriend is, maar ik vind hem schitterend.
Edit: @SwissToni haha zelfde quote.
Ik snap dat het geen allemansvriend is, maar ik vind hem schitterend.
Edit: @SwissToni haha zelfde quote.
Maar assembleert die dan brood of produceert die dan brood? #betweter.
Nou zeg. Denken we bijna hetzelfde:
Historisch gezien interesseert het mij niet of Rolex de eerste of nietszeggend was.
Om de pols moet het kloppen.
Dank!
Ik heb gekozen voor de speedytuesday 1 vanwege de reversed panda dial. De dial die @JohnvdT laat zien vind ik het zeker niet. De reden is bekend. Bij de reversed valt dat minder op.
Maar, nu ik die foto zie:
Oogt de speedy met witte dial kleiner…. Dat vind ik ook wel heel gaaf…
Is het trouwens een manufacture uurwerk?
Mooie dial, maar mods vind ik helemaal k*t.
ST1 is mijn favoriete moderne speedmaster denk ik. Mss met die ck2998…
Kennelijk vind jij een witgouden bezel niet voldoende?
De a385 maar dan de tri colore (boutique editie), erg gaaf
Laaglanders zijn veel te veel bezig met stealth wealth. Geel goud kan zo mooi zijn.
Deze post ga ik niet liken, maar toch bedankt voor je mening
Nee, zoals ik zeg: als Rolex voor 2000 ook maar iets zinvols aan innovatie voor chronografen had gedaan had ik ze serieuzer genomen als chronograaf partij.
Dat neemt nogmaals niet weg dat ik graag zo’n jaren veertig snoepje van ze zou hebben.
Historische relevantie en wat ik smakelijk vind zijn twee verschillende dingen… Toevallig vind ik de Daytona én irrelevant én smakeloos…
Het is maar een mening, uiteraard.
Ik weet wat je zegt. Maar het blijft een gelegenheidsargument uit jouw mond.
Klopt. Het werd uiteindelijk een drie-partnerschap (voor enkele jaren).
Toen Rolex de Prince op de markt bracht in 1928, wilde Aegler de uurwerken die het hiervoor had ontwikkeld ook verkopen in Amerika. Maar Rolex had op dat moment geen verkooppunten in Amerika, dus werd Gruen betrokken om de Amerikaanse markt te bedienen.
Maar deze samenwerking duurde niet zo lang. Met de introductie van het HW360 uurwerk halverwege de jaren '30 ging Aegler zich echt volledig op Rolex toeleggen (dit uurwerk was exclusief ontwikkeld voor Rolex, en mocht niet door andere partijen worden gebruikt - het eerste “in-house uurwerk”).
Clown
Dat zegt meer over jouw perceptie van mij dan over mijn gevoelens in deze kwestie.
Helder. Nou snap ik ook al die inspanning.
Ik snap de link niet helemaal.
Kijk een foto van een daytona.
Overigens las ik net dat de pre Daytona 6238 eerder bestond dan de heuer 2447
Dat had ik al in de gaten.
Of je denkt dat je het in de gaten hebt.
Nb. Hoe zat het met die bakker?