Die is ook mooi maar helemaal geen snowflake wijzers en ik zou er niet het zwembad mee in durven
@MrMojo tis maar een beetje geluk hebben bij Seiko heb ik het idee - en als het stuk is stoppen ze er een nieuwe uurwerk in in plaats van opnieuw afregelen. Maar de band en afwerking vind ik heel fijn inderdaad
Nee, dan lees je het niet goed, uiteindelijk gaat het om de netto winst na belastingen en die is iets meer dan 2 mld en dat is ten opzichte van de omzet net iets minder dan 11%. Dus dat valt eigenlijk nog best mee, dat is niet exorbitant. Interessant om te zien dat ze meer kosten maken voor distributie en marketing als voor de productie van de horloges zelf.
Ik wil eerst even iedereen bedanken voor het stemmen vorige week qua welke afwerking jullie zouden kiezen als post 350 in dit draadje. CdG heeft overduidelijk gewonnen
Als het moet, dan maar nummer 1 … wel guiloche , maar niet zo over de top .
Eigenlijk doen ze mij allemaal niets , met dat gehengel naar een ver verleden.
Trek je daar niets van aan
Kak ik zie nu dat ik voor deze keer bij de guilloche Cornehl voor de coin edged bezel heb gekozen kan t niet meer aanpassen. Die is uiteraard voor met smoort bezel te krijgen zoals de non guilloche.
Heb ik een voorkeur. Tsja lastig. Ik vind t uurwerk van de Cornehl mooier. Qua guilloche lastig. Denk dat ik de Cornehl net wat mooier vind.
Mij zegt operationele winst (EBITDA) meer dan winst na belastingen. Ik hoef niet te weten wat de invloed van o.a. afschrijvingen en (verrekende) belastingen op het resultaat van een bedrijf is.
Ik zou ze weleens willen passen, ik vind 43mm normaal ook vrij groot maar gehoord dat het bij de 43mm aardig meevalt. De lug to lug is volgens mij iets van 48,nogwat mm. Ik vind bij de 43 de wijzerplaat rustiger ogen ivm de ‘ruimte’ op de wijzerplaat. Ben zeer benieuwd!
Ben er zelf nog niet uit welke Cartier Tank het wordt.
Ik vind kroon bij Solo stuk mooier dan bij must. Maar Must en Basculante vind ik ronding van kast net iets mooier dan bij Solo
Je kunt geen foute keuze maken. De solo en basculante zijn wel mijn favorieten. De solo vind ik net het mooiste qua rondingen, de basculante is wel unieker en heb daarom daarop gestemd. Is het niet een kwestie van passen en dan op je gevoel afgaan? Ik denk dat de maat i.c.m. met je pols doorslaggevend is.