Ik heb op de club gestemd, maar wou toch ook mijn keuze voor de tetra meegeven. Die staat ook op mijn lijstje om in de toekomst naast mijn club in de kist te liggen. Voor mij wel een van deze 2 uitvoeringen:
Dat wordt wel even zoeken

Ik heb op de club gestemd, maar wou toch ook mijn keuze voor de tetra meegeven. Die staat ook op mijn lijstje om in de toekomst naast mijn club in de kist te liggen. Voor mij wel een van deze 2 uitvoeringen:
Dat roze staat niet op mijn bleke huid. Die paarse is cool maar wel lastiger te verkrijgen en die offcenter power meter
@ivar1 hier komt vermoedelijk een Club Campus te koop binnenkort! Helaas geen witte maar deze is ook tof.
Ah ja, jammer inderdaad.
Zie je toch wel dat merken als Omega het met de Speedy bijzonder knap doen om een draagbaar horloge te maken en de dikte weg te werken.
we hebben al contact gehad maar de deep pink is een te heftige kleur voor mij ben ik bang
Pussy!
Ik kan hem ook overnemen dat wij daarna ruilen?
Aangezien one watch collections schijnbaar heel hip zijn hier op HF, een dilemma:
Vs
Rolex Explorer II 16570
0 stemmers
Moeilijk. Ik vind de Tudor verschrikkelijk saai. De Rolex is wel een van de toffere uit de groene regionen, maar datumpuist en Mercedes wijzer zijn afknappers. De Omega is met kop en schouders de leukste van de drie.
Optie drie, Omega + iets coolers erbij?
Nou dat scheelt, want dat is mijn Omega.
komt dat even goed uit.
Maar voor de prijs van zo’n teelbalverschrompelende Tudor moet zeker iets leuks te vinden zijn. Hangt er maar van af in welke richting je wil. Duiker/toolwatch of toch breder?
Akkoord
Waarom dan wel? De Omega staat lekker op zich zelf
Breguet type XX of 1861 speedmaster stel ik mij zo voor.
https://www.google.nl/amp/s/www.gq-magazine.co.uk/watches/article/breguet-type-xx/amp
Het is niet hip, het is meer een obsessie. Die doorgaans niet lukt en/of mogelijk is
Lastig. Bij de Chopard vind ik de cijfers op de wijzerplaat en de datum heel lelijk en verder heb ik helemaal niks met dat merk. Bij de Breitling vind ik dat vierkant, midden op de wijzerplaat heel raar, de datum veel te groot, de cijfers op de bezel en ook die enorme blokken en de oversized lume pip niet mooi. Dus voor mij allebei niet. Voor dat geld is echt wel iets mooiers te koop, imo.
Nagels met koppen! Kon zelf de vinger niet beter op de etterende wonde gelegd hebben.
Absoluut. Ook niet gestemd
Ik sluit mij aan bij de voorgaande sprekers. Ik vind ze allebei, excusez le mot, aarslelijk.
Ik heb gestemd op de Breitling, omdat ik die minder druk vind dan de Chopard. Uitspraken over mooi en lelijk ga ik niet doen, dat is allemaal heel persoonlijk. Als we allemaal dezelfde dingen mooi zouden vinden, dan zou de hobby (en de wereld) er heel wat saaier op worden.