Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Ja de cockrider windpit natuurlijk! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

ik twijfelde bijna :joy:

1 like

tumblr_417645be6672c2487c68311212baf233_36061efd_400

6 likes

Heren toch, ff niet gekeken en de boel is hier (erotisch) ontspoord :rofl:

Wat grappig dit, ik vind beide modellen echt lekker (heb een big date fetisj…) en de Chopard juist door die kekke numerals haha!

5 likes

lol

1 like

Beide niet mijn eigen keuze, maar de Chopard wint by far

Die Breitling is echt lelijk

1 like

De Oris zit geweldig, draagt plat en is erg mooi, maar ik had 'm rondom graag een millimeter groter gezien. De Tetra is prachtig, maar op één of andere manier houdt iets me tegen. Evengoed ook een super cool horloge. De rode Rectangular is een snoepje, maar grijs en wit zijn ook super cool, blauw deed me niks tijdens een passessie. Rood of grijs/groenig for the win. Wat de Tetra betreft is inderdaad de groene 29,5mm versie übercool. Allebei prima spul.

Dat gezegd hebbende, ik heb ze allemaal niet, maar wel een Club Campus. :slight_smile:

Oris. In het rood of het grijs/groen. Übercool. Ik zou het gewoon doen. Mooi hoor, op de smallere pols.

1 like

No such thing.

3 likes

Ik heb Chopard gestemd (vet merk) en omdat er wel hele toffe Mille Miglia’s bestaan, dit vind ik zelf niet de mooiste :stuck_out_tongue:
Die Breitling vind ik niet echt in balans.

1 like

Als ik mijn volgende mijlpaal behaal, overweeg ik een kroontje toe te voegen. Onlangs de Batman om de pols gehad, en die vond ik fantastisch. De Explorer II in het zwart zou ik denk ik vaker dragen, omdat hij wat onopvallender is. En de YM heeft misschien iets bling voor me, maar daarvan vind ik het blauw icm de platinum bezel wel bijzonder mooi. Nu heb ik er nog ongeveer 3 a 4 op de shortlist staan. Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan:

1. YM
    1. Explorer II
    1. Batman

0 stemmers

1 like

Twijfel tussen de Yacht-Master en de Batman. Uiteindelijk YM gestemd omdat 'ie wat minder cliché is. De Explorer II vind ik veel leuker in het wit.

Misschien dat de Batgirl het wel had gewonnen :nail_care:

2 likes

Hier gebeurt iets heel vreemds.

Ik vind/vond altijd de Explorer 2 de minst aansprekende toolwatch en de Batman heel cool, maar als je deze foto’s zo naast elkaar laat zien, vind ik de Explorer 2 gewoon het mooiste staan.

Ik ben in de war nu.

4 likes

Voor mij ook een no go, er wel wat mooiers te koop voor dat geld…

1 like

Batman gestemd. Lijkt me het mooiste om de pols.

Is de wijzerplaat van de Explorer II grijs of zwart? Zo naast de batman lijkt het veel doffer.

1 like

Zwart, al heb ik die nog niet om de pols gehad.

Ik vindt hem in het wit niet mooi, maar in het zwart doet hij me veel meer. Beetje de Steve McQueen explorer vibe.

Maar thanks voor jullie hulp :joy:

19 likes

Alledrie dan maar. Is toch duidelijk?

3 likes

Twijfel tussen de ex en de Batman.
De YM sowiso niet. Verschrikkelijk horloge.

Eigenlijk alleen beide zowel de ex als de Batman vind ik het net niet.

De ex is te groot en de Batman vind ik die kleuren combi blauw zwart heel saai.

Als dan de batgirl. :+1:

Of nog beter de pepsi.

1 like

Alledrie heel gaaf, dus gewoon een muntje opgooien en genieten van welke het dan ook wordt. :+1:

1 like

Krijg jij nou Fate trekjes?

Deze, als je van n beetje bling houdt!
Anders de batman. :+1:

12 likes