Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Niet moeilijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Is ook helemaal niet erg. Ieder zijn smaak en ik vraag t ook omdat ik af en toe denk ik ‘te’ veel met de kleine merken bezig te zijn. :grin:

1 like

Met voorsprong dit. :point_up:

Ruim de mooiste van die vijf.

8 likes

Breitling (ik denk door de cijfers?), de red en de steel heb ik niets mee. De pro vind ik wel tof, of de Colt houden :ok_hand:

1 like

Colt houden.
Avenger is „lomp“.
Rood verveelt snel, denk ik.
BB steel vind ik saai
En de Pro, mwah

1 like

Thanks. Ondertussen idd besloten de Colt te houden…dwz geen van de andere gegadigden gaan op dit moment z’n plek overnemen.

6 likes

Goed besluit :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het hangt ervan af voor wie … ik vind het buitengewoon met zijn titanium kast / lichtheid en zijn soberheid voor een chronograaf met drie subdials :heart_eyes:

1 like

Akkoord, ik nuanceer lomp: oogt groot en grof.
Van de voorgestelde keuzes is voor mij de Colt het mooiste horloge.

1 like

Je vergat lelijk.

Heb je nou al een Seiko gekocht?

Nergens voor nodig, pakkingen zijn prima bij 100m WR. :wink:

Nee. Die UG en AnOrdain ga je gewoon allebei houden. Omdat dat zo heurt. Man, wat mooi. Die Nomos ga je ook gewoon houden omdat ie zo prachtig speels en kleurrijk is.

Dat is er altijd, Henk. Da witte gij ook. Maar Habring2 for life, G.

Ik zie de toegevoegde waarde van de rest niet ten opzichte van de Colt. Maar het is geen GS.

4 likes

:cry:

Jup. Al een week geleden besteld. Maar horloge.nl is niet zo snel blijkt.

1 like

Die beige is cool. Als ze de turquoise ook met gunmetal wijzerset hadden gemaakt was ik heel erg in de verleiding gekomen, ook al heb ik ab-so-luut geen nieuw Seiko horloge nodig.

1 like

Same. :innocent:

1 like
  • PP 5396G
  • Rolex 228239

0 stemmers

1 like
  • Squale GMT Sub-39 Blue
  • Ginault Ocean Rover 2 Blue
  • Helson Sharkmaster 300 Blue

0 stemmers

1 like

Zo, die was echt makkelijk! :grin: Squale is een gerespecteerd, onafhankelijk merk dat al meer dan zes decennia hoge kwaliteit duikhorloges bouwt en dit ooit zelfs deed voor andere gerenommeerde merken, zoals Blancpain, Heuer en Doxa. Een merk met een geweldige heritage, dus. Daarnaast zijn Squale horloges (ik heb er diverse en de meeste modellen minstens een keer in handen gehad) niet alleen superdegelijk en erg prettig om naar te kijken. Ze zijn ook nog eens goed betaalbaar. Een no-brainer, dus. :man_shrugging:

5 likes

Ik zag het ja! Door jouw eerdere pics staat hij nu bij mij op de radar :slight_smile:

1 like

Thanks Ed! Ik weet dat je bij iedereen die maar iets over Squale post, gelijk je Squale-Salesjasje aan trekt en alles uit de kast haalt :sweat_smile:

Ik lees geregeld mee in het Squale kroeg topic en heb me ook ingelezen op de historie. En natuurlijk alles van The Urban Gentry gezien :laughing: dus ondanks dat ik geen Squale heb, ben ik wel redelijk op de hoogte van het merk, en vind het zeker een tof merk.

3 likes

Lijken me allemaal fraaie opties. Ik heb Helson gestemd want die springt er voor mij het meeste uit. Ik heb ooit een bronzen sharkdiver gehad, hartstikke mooi, maar vanwege de lange L2L verkocht. Ik weet niet of de Sharkmaster dat ook heeft maar je hebt er dan wel de polsen voor nodig.

1 like

Jesus Wink GIFs | Tenor

Kan er niks aan doen. Sommige mensen leiden volken dwars door de zee, andere genezen de zieken of sterven voor anderen aan het kruis. Maar dit is mijn levensmissie. Hope you can forgive me and maybe one day understand. :pray: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes