Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Post er vooral nog wat wristshots van hier en daar. Met de juiste attitude dan hè? :sunglasses:

1 like

Ik denk dat ik binnenkort weer een Molequin in suède ga scoren :ok_hand:t2:

Maar misschien houd ik het qua kleur dan bij cognac. Donkerbruin vind ik er in ieder geval al heel OK bij staan.

10 likes

Handwinders zijn dunner. Ik ben erg blij met mijn SBGW231, naast de 9F Quartz. Ik hoop dit jaar met een Shunbun de derde technologie toe te voegen, maar in mijn optiek doet 9F niet onder voor de mechanische varianten. Het is tenslotte veruit het superieure uurwerk van de drie smaken.

Pardon? En ik loop nog zo te shine… Eh. Wacht. :joy:

Feit dat je de vraag stelt en de band er al om hebt gelegd geeft m.i. aan dat jij het mooi vindt!
En jij moet doen wat jij mooi vindt! F*** de rest!:facepunch:t2:
Maar dat is slechts mijn bescheiden 50 jaar oude mening…

Ik vind het mooi!:+1:t2: Weer eens wat anders dan de standaard mainstream kleuren!

Enne: échte bordelen kunnen ook heel smaakvol zijn, dus niets mis met bordeelsluipers!

2 likes

Dié vind ik er heel goed uitzien! :ok_hand:

1 like

Alle drie waren in het geheim tegelijkertijd bezig, maar…

While Zenith was the first to make an official announcement in January 1969, they finished last in terms of release: the El Primero was only available in stores in October 1969.

Een plaatje van een Seiko Pogue zou hier ook niet misstaan.

1 like

Misschien wel……

Je vergeet nog de 116600!!

1 like

Je hebt altijd een keuze!

2 likes

Op zoek naar wat leuke straps voor m´n FXD maar ik weet niet welke te kiezen…

• Erika Originals
  • Nick mankey
  • The watch steward
  • Andere optie namelijk…

0 stemmers

Andere optie namelijk: eerst bij CNS een haffel kopen en dan degene die het beste bevalt eventueel door een dure versie vervangen

Akkoord maar welke van de 3 maken de beste volgens HF? Daar ben ik op uit :innocent:

1 like

.

Erika. :ok_hand:

4 likes
  • Zilver blauw
  • Zalm

0 stemmers

5 likes

Pfoe. Zet er eens een optie “linkernier verkopen, beide aanschaffen” bij? Alletwee absoluut top. :smile:

3 likes

Ik wil niet zeggen goedkoop maar die Baltic is in die configuratie €435 incl verzending. Hele nette prijs.

Ik wacht tot de grijze strap er weer is en dan denk ik dat ik die zalm kleurige ga aanschaffen.

5 likes

Zalm gestemd maar zou de zilver / blauwe kopen…

1 like

Zilver/blauw, 100%

1 like