Wat vind je van de BB54?
Is simpelweg top en veel mooier.
Jij bent de enige die kan bepalen of jijzelf het prijsverschil ook gerechtvaardigd vindt?
Zeker ook een optie 
Ik denk dat als het je lukt ze
je daarna ook wel weet voor welke je wilt gaan, eigenlijk 
Hahaha, ja, dat is zeker een mooi ding! Laatste keer dat ik in RTM bij S&C was hadden ze hem niet liggen, helaas.
Tudor is de meer elegante van de twee in mijn ogen. Eventueel al een Oris 65 overwogen, lekker dun, 40mm o.a. met brons beschikbaar?
Uiteindelijk wilde ik deze (is alleen geen dunnetje, echter ook geen skindiver)
De 62MAS re-issue is een hele, hele mooie. Vanwege de wijzerset ook veel mooier dan de Tudor in mijn beleving. Budget opties: Super Squale (38 x 12) en Serica 5303 (39x12).
Wat mij betreft trouwens de Superman ook. En de SPB317 is dunner dan de 14x. Dit waren mijn keuzes:
De vraag is of je met een SJE093 nog comfortabel bent met de notie van de duiker / beater. Indien ja, dan is de BB54 natuurlijk ook nog een optie.
Lastig hoor.
De Nina rindt is mooi, maar qua kast lijkt
De glass box mooier. Totdat ik die lelijke pushers zie. Brrrr en dan dat logo Carrera icm tag Heuer en de datum 
Gewoon laten verzenden vanaf filipucci in maastricht. Klein bedrag boven list.
Hop.
Ok. Wat zouden jullie doen:
- Daytona witgoud 116619LN op oysterflex
- Daytona geelgoud zenith 16528
- Beide. Niet 1 van de 2. Gewoon beide.
0 stemmers
De witgouden vind ik (gasp) eigenlijk gewoon mooi. En dat zeg ik écht niet snel over een Rolex want hun designstijl doet het niet voor mij persoonlijk.
De geelgouden heeft een gigantisch oliesjeik-in-een-duur-bordeel uitstraling. Kunnen sommige mensen mee wegkomen, anderen niet.
Witgoud dus 
De volgouden natuurlijk. Als je dan voor fout gaat…
Op zich goede suggestie maar ik ben niet zo’n Oris 65 liefhebber per se; niets mis mee maar gewoon niet mijn ding 
Die Omega vind ik prachtig maar is te groot voor wat ik zoek.
Beid en de superman leuk maar horloges waarvan ik nu al het vermoeden heb dat ze hooguit een paar maanden blijven en ik ze niet veel zal dragen. Ik probeer wel dingen te vinden die het langer stand zullen houden. Of iig waarvan ik hoop dat ze dat gaan doen 
De duiker zal niet echt een beater zijn, daar heb ik een BB GMT voor
, dus alles kan 
Meh, ik zou hem wel eerst even graag willen zien, want dat heb ik nog nooit in het echt gedaan, namelijk.
En boven list laten versturen voor een BB54 zie ik niet zitten. Ik ben niet heel erg van de instant gratification en heb ook niet het idee dat er al Rolex praktijken gaande zijn voor de 54 
Schiet lekker op zo 
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom de ene wel of niet. Is dat de prijs? Of de standaard wijzerplaat oogt rustiger? Of t vakmanschap wat Benzinger erin stopt is echt klasse 
Ik heb standaard gestemd, en dan met name op dit horloge. Zou bij bijvoorbeeld Breguet altijd voor guilloche gaan. Maar op deze wijzerplaat gebeurd al vrij veel. De standaard wijzerplaat maakt hem in mijn ogen rustiger en cleaner.