Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Ik zeg helemaal niet dat dat het beste duikhorloge ter wereld is.
Het zou wel zo kunnen zijn, maar IK zeg dat niet.

Niet woorden in mijn mond leggen hè.

Kijk @Fate_Amenable_To_Change betaalbare duiker als toolwatch

Ben zo blij met dit horloge terwijl die op gtg niet al te hoge ogen vangt.

Beetje als jouw horloges. :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

1 like

Vind jij. Je stelt het alsof het een feit is. Het is jouw mening. :man_shrugging:
Ik vind de Carrera glassbox serie van TAG Heuer verreweg de mooiste horlogerelease van dit jaar. :heart_eyes: En ik ben bepaald niet de enige. De horlogevlogs, -blogs, -podcasts, -print media, etc., zijn er bijna zonder uitzondering heel enthousiast over. Deze serie gaat een heel dikke verkoophit worden voor dit merk. Let maar op. Maar goed, smaken verschillen, natuurlijk.

18 likes

Waarom vangt die geen hoge ogen? Supermooi ding zo vanaf een scherm. :ok_hand:t3:

1 like

Zeker. Mooie dial. Maar verder is het niet heel bijzonder. Kast is te grof. Pushers al helemaal niet :see_no_evil:, ook zo grof.

Maar je hebt wel een punt. Alles is IMhumbleO. :sunglasses:

Nee de oude Carrera’s die zijn pas mooi. :ok_hand::clap:

klopt. Men zegt veel over mij. Maar niet dat ik geen smaak heb. :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

2 likes

Geen idee. Irl is die ook super.

Een verklaring kan zijn:

Maar bij een gtg liggen natuurlijk heel veel pateks en rolex horloges… oh en AP. :joy:

1 like

Je doet net alsof ik naar een GTG ga voor het patsen. In werkelijkheid kom ik er veur 'n pilsje en een praatje, waarbij het pilsje liever een G&T is, maar ik pak wat ik krijgen kan. :slight_smile:

Die zijn zo mishandeld, die gooien helemaal niks niemeer, Henk. Da witte gij ook.

Laatst bij de GS en Squale GTG’s geen last van gehad. :slight_smile:

Laten we eens een pilsje gaan doen. Neem even een moderne Sub mee, en watch the magic happen. Pak ik er een, eh, ouwe Seiko bij, kunnen we mekaar lekker Statler en Waldorfen.

Maar inderdaad, @TagEd, die mannen bij TH zijn goed bezig dit jaar.

5 likes

Een vergelijking van appelen met een driegangen menu natuurlijk. Uiteraard is een Hilux minstens zo goed in offroaden; het punt van een Range is dat je het kan doen in het comfort van je woonkamer op wielen die ook eens aan 250kph de autobahn over kan indien gewenst, zeg maar. Het comfort van een Hilux is eerder blokhut-zonder-stromend-water, en ik heb niks tegen af en toe een bruin stokbrood in een putje in het bos deponeren maar ik verkies toch een WC als het voor langer dan een paar dagen is. Dito Hilux.

Dat gezegd zijnde, ik offroad ook maar zelden, maar een paar keer per jaar passeren er toch een paar trajecten waar een doordeweekse Renault Megane tractorsleepvoer zou zijn. :slightly_smiling_face:

Zo hoort dat. Maar of dat representatief is natuurlijk… :grin:

:point_up: :100:

1 like

Goed idee. Als we elkaar treffen. Ga dat niet plannen :joy:
Vind oprecht dat je leuke horloges hebt hoor.
Maar is gewoonweg niks voor mij. Iets met smaak. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mwah, eerlijk is eerlijk het zijn mooie en goede horloges. Maar niet de mooiste subs.
Overigens heb ik die ook helemaal niet.

Een van de laatste mannen-van-de-tijd geluisterd?
Over die duikers? Heel leuk. Seiko vs de rest.

1 like

Regel dat gewoon. Is voor iedereen beter :beers::kissing_heart::wink:

6 likes

Mijn agenda laat dat niet toe. :joy:

1 like

:joy:

1 like

4 likes

Weet je welke dat is? :slight_smile:

Mijn agenda is ook niet mals. Ik heb voor het eerst in 25 jaar een baan waarvoor ik daadwerkelijk voel dat ik me de tering werk.

hqdefault

Ik zit hier met een kriekje op de PB van @Anthony te wachten. :slight_smile:

2 likes

Die over die duikhorloges :+1:

1 like

Een betrekking. :joy:

1 like

Tot die stratosferische hoogten der samenleving ben ik nog niet doorgedrongen. Ik heb ook maar gewoon loon. :slight_smile:

Heb je al eens in een 2022 of 2023 hi lux gezeten? Ik schrok me dood. Dat was helemaal niet de Al Qaeda Cruiser die ik had verwacht.

:heart_eyes:

https://essentialhomme.net/wp-content/uploads/2023/03/Watches-and-Wonders-2023-TAG-Heuer-Carrera-Chronograph-39-mm-0.webp

Prachtig

1 like

I know, right?!

A thing of beauty! :heart_eyes:

7 likes

:beers::+1: