Je doet net alsof ik naar een GTG ga voor het patsen. In werkelijkheid kom ik er veur 'n pilsje en een praatje, waarbij het pilsje liever een G&T is, maar ik pak wat ik krijgen kan.
Die zijn zo mishandeld, die gooien helemaal niks niemeer, Henk. Da witte gij ook.
Laatst bij de GS en Squale GTG’s geen last van gehad.
Laten we eens een pilsje gaan doen. Neem even een moderne Sub mee, en watch the magic happen. Pak ik er een, eh, ouwe Seiko bij, kunnen we mekaar lekker Statler en Waldorfen.
Maar inderdaad, @TagEd, die mannen bij TH zijn goed bezig dit jaar.
Een vergelijking van appelen met een driegangen menu natuurlijk. Uiteraard is een Hilux minstens zo goed in offroaden; het punt van een Range is dat je het kan doen in het comfort van je woonkamer op wielen die ook eens aan 250kph de autobahn over kan indien gewenst, zeg maar. Het comfort van een Hilux is eerder blokhut-zonder-stromend-water, en ik heb niks tegen af en toe een bruin stokbrood in een putje in het bos deponeren maar ik verkies toch een WC als het voor langer dan een paar dagen is. Dito Hilux.
Dat gezegd zijnde, ik offroad ook maar zelden, maar een paar keer per jaar passeren er toch een paar trajecten waar een doordeweekse Renault Megane tractorsleepvoer zou zijn.
Zo hoort dat. Maar of dat representatief is natuurlijk…
Ik vind die sinn oprecht geweldig en voor mij de mooiste van de drie als hij niet zo moker dik was. Daarmee verpest Sinn echt al haar chrono’s. Nu de Hanhart gekozen.
Misschien net iets klassieker en ‘dressy’ van vormgeving, maar wel bijzonder, de Montblanc heritage chrono in monopusher of meer gebruikelijke lay-out