Vandaag de 35mm PRX automatic met blauwe plaat naast mijn Nivada gezien. Ook een heel mooi horloge, maar écht weer anders dan de Nivada.
Welke vinden jullie het tofst?
- Nivada F77 37mm
- Tissot PRX 35mm
0 stemmers
Vandaag de 35mm PRX automatic met blauwe plaat naast mijn Nivada gezien. Ook een heel mooi horloge, maar écht weer anders dan de Nivada.
Welke vinden jullie het tofst?
0 stemmers
Liken voor die onderste MB! 
klopt, de Sinn is erg dik. Ik heb het er daarom ook bij vermeld. De prijs van de Mont Blanc is wel 2x zo hoog.
Montblanc Heritage Chronométrie
€ 1.995
1995 uit NL
Aha, niet echt goed voor een merk lijkt mij als de vraagprijs het dubbele is en je kan het voor de helft kopen. Maar een mooi model.
maar wel voor ons 
Alle 3 mooie opties (de zwarte TH valt zeker af).
Als het één horloge moest zijn dan koos ik voor de Longines Spirit in zwart/groen. Beetje afhankelijk van je persoonlijke voorkeur en rest van de collectie is de blauwe ook erg mooi.
De TH titanium zou ik ook graag in mijn collectie willen als daily beater, maar is niet zo mooi als de nieuwe Spirit’s.
Aquaracer Ti is, volgens mij, heerlijk als daily. Én ik vind 'm een stuk beter ontworpen -mooi strak, industrieel en tool, met toch een duidelijke link naar de oorsprong van dit model dat in de vroege jaren '80 ligt- ontworpen dan die Longines.
Ik denk dat het erom gaat hangen tijdens de passessie…
Spirit al gepast in 42… echt mooi model… de titanium ook al eerder gepast… idem… alleen weet niet of ik kan wennen aan het gewicht van de titanium…
Golden moonshine
battle:
0 stemmers
De reverso!
Annual calendar en dat missen die andere.
Alhoewel de lange ook heel mooi is, zou ik toch voor de jlc kiezen.
Ik zeg de Cellini, gewoon verreweg de mooiste. De rest is ook begeerlijk, maar vooral om andere redenen dan esthetische 
Dat dit ooit nog over een Rolex gezegd zou worden.
Nou inderdaad 
Ja die was supervet. Mooi ook die 12 uur markers, dat ze niet gelijk liggen. Kun je echt zien dat het handwerk is 
Ja die is heel mooi! 
Dialswap en klaar. 
Eens een ander bandje op de Farer gezet. Staat niet mis vind ik - neig nog altijd licht naar het originele groen.
0 stemmers
En bij gelijke score telt de stem van @Fate_Amenable_To_Change dubbel.