Ik vind die sinn oprecht geweldig en voor mij de mooiste van de drie als hij niet zo moker dik was. Daarmee verpest Sinn echt al haar chrono’s. Nu de Hanhart gekozen.
Misschien net iets klassieker en ‘dressy’ van vormgeving, maar wel bijzonder, de Montblanc heritage chrono in monopusher of meer gebruikelijke lay-out
Vandaag de 35mm PRX automatic met blauwe plaat naast mijn Nivada gezien. Ook een heel mooi horloge, maar écht weer anders dan de Nivada.
Welke vinden jullie het tofst?
Als het één horloge moest zijn dan koos ik voor de Longines Spirit in zwart/groen. Beetje afhankelijk van je persoonlijke voorkeur en rest van de collectie is de blauwe ook erg mooi.
De TH titanium zou ik ook graag in mijn collectie willen als daily beater, maar is niet zo mooi als de nieuwe Spirit’s.
Aquaracer Ti is, volgens mij, heerlijk als daily. Én ik vind 'm een stuk beter ontworpen -mooi strak, industrieel en tool, met toch een duidelijke link naar de oorsprong van dit model dat in de vroege jaren '80 ligt- ontworpen dan die Longines.
Ik denk dat het erom gaat hangen tijdens de passessie…
Spirit al gepast in 42… echt mooi model… de titanium ook al eerder gepast… idem… alleen weet niet of ik kan wennen aan het gewicht van de titanium…