Ja die was supervet. Mooi ook die 12 uur markers, dat ze niet gelijk liggen. Kun je echt zien dat het handwerk is
Ja die is heel mooi!
Dialswap en klaar.
Eens een ander bandje op de Farer gezet. Staat niet mis vind ik - neig nog altijd licht naar het originele groen.
- Groen origineel
- Bruin racing
0 stemmers
En bij gelijke score telt de stem van @Fate_Amenable_To_Change dubbel.
Die is zo gruwelijk mooi!
Allebei goed. Gewoon lekker afwisselen.
Ondanks alle berichten toch vandaag de zwarte gepast… altijd een beetje tegendraads.
Dit paar nachtjes slapen maar 95% zeker
Nog eens tijd voor een battle. Poll gaat over de modellen algemeen. Niet specifiek over deze kleurstellingen.
- Breitling Navitimer - broertje van de eerste chrono
- Zenith El Primero - de ‘eerste’ automatische
0 stemmers
Nee ik ga niet kiezen man! Deze doet teveel pijn! 🥲🥲 alle twee heel veel historie en prachtige horloges.
ZEP all the way! Elke keer wanneer ik deze weer ergens voorbij zie komen denk ik, die moet ik hebben!
De grail en de side-grail. Tja, er kan maar 1 de favoriet zijn.
Ja, wel de moeite om voor te sparen.
De El Primero is fantastisch, maar ze zijn bij Breitling erg goed bezig de laatste 2 jaar. En de Navitimer is natuurlijk wel de daddy van de double pusher chrono!
Ik heb precies hetzelfde. Tot ik hem om de pols heb. Ligt best wel uitgestrekt en plat op mijn pols, waardoor het niet heel mooi staat en niet fijn draagt
De Navitimer zit inderdaad comfortabeler.
Ik vind de Aquaracer in een aantal uitvoeringen mooier dan de Zulu maar zou nooit een volledig zwart horloge kiezen. Evengoed wint hier inderdaad de zwarte. Zonder meer. De bezel, dial en kleuraccentjes zijn übercool.
Natuurlijk niet, dan kom je in dit soort Breitlings terecht:
Jaren 40 Premiers. Dat zijn de granddaddies van de chronograaf met de dubbele pusher. De Navitimer is een typisch jaren 50 gekkigheidje, net als de Sub, de Airman, en vele andere “functionele” horloges die ze toen bekokstoofden.
Juist. @Kad, ik zou hier altijd een El Primero pakken. Ze zijn plat, hebben fijne maten en een super onderscheidend uurwerk. Dit begint niet eens een competitie te worden.
Nog even los van het feit dat je die rekenlineaal nooit gaat gebruiken, en het ding alleen maar druk is.
Gewoon een vet horloge! Lekker je eigen koers varen!
Ik bedoelde *Breitling.