Daar dus.
Tekenend.
Daar dus.
Tekenend.
Toevallig naar dezelfde horloges gekeken. Maar ik kom toch telkens uit bij de neo-vintage 16710.
Moet je echt een ceramic bezel willen, dan wint de Root Beer.
PRX heeft hier wel de sterkste kaarten. Daar val je je geen buil aan.
Das een lastige zeg, ze zijn allemaal eigenlijk best wel gaaf.
Toch gekozen voor de PRX omdat ik me niet kan voorstellen dat er een comfortabeler exemplaar in dit lijstje woont
Wat vinden wij hier als setje het beste ensemble? Ervan uitgaande dat je 1 horloge per keer draagt, dus niet wat beter smoelt op een foto
Combi 1
Combi 2
Sowieso altijd met Santos…
Santos en Datejust. Zonder Explorer
Santos maakt de collectie diverser en daardoor leuker.
100 punten voor de DJ, ik zit nu ook weer in mijn DJ fase.
Ik zag die blauwe van @Djordy_reissue voorbij komen op Insta, blijkbaar is die nog beschikbaar.
Zorgeloos ding en leuke looks, m.n. voor de zomer.
Ik ben er nooit uit geweest, maar op het moment niet in bezit. Dat jeukt.
Dan begrijp ik de vraag niet.
Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk zo.
Een warme, goede foto vd 16710 vs. Matige, overbelichte, kille vd 16570.
Edit: daarna doorgelezen en ging vootal over functies. Nevermind.
Normaal any '57 over any Professional, maar vind dat rose goud, icm de verkeerde wijzers (voor een '57) helemaal niks…
Het rosegoud is voor mij nu juist de kracht van dit horloge. Eigenlijk houd ik helemaal niet zo van 2tone, een band al helemaal niet, maar hier heeft het zo’n prachtige warme uitstraling samen met de zwartste Speedy-dial die ik ken, dat ik het juist een pracht-combi vind.
Verkeerde wijzers bedoel je geen ‘‘pijltje’’ ?
Inderdaad geen Broad Arrow, maar of dat het horloge mooier had gemaakt weet ik eigenlijk niet.
Grappig hoe de smaken toch uiteen lopen.
Ik zit/zat/zit te denken aan de Tokyo, maar vind ik hem wel mooier dan de '57? Misschien wel niet eigenlijk…
Ja klopt. Bij een '57 horen voor mij broad arrow wijzers, en dan niet zo klein weggefrot in de subdial
Rose vind ik ook best oke, maar in deze two tone doet het voor mij helaas niks.
Ik vind hoe het ‘‘hoort’’ niet zo belangrijk. Bij de ‘‘chique’’ dial/uitstraling die de 2-tone heeft zou ik de BA-wijzer te grof/groot/sportief vinden.
Dat is dan weer een leuk detail
To titanium or to steel!
2 prachtige horloges. Welke zou je kiezen en waarom?
Voor het gewicht hoef je de titanium niet te nemen, op een stoffen band is de stalen toch niet zo zwaar. Wel twijfel, want vind de zwarte band mooier. Maar de onopvallende datum in het grijs zou mijn voorkeur hebben, daarom titanium
Eigenlijk zou ik de grijze versie met de band van de stalen het mooist vinden.